Барвінківська міська рада Харківської області

 

 

Головна
Історія міста
Керівництво
Графік прийому
Регламент
Депутатський корпус
Постійні комісії
Сесії ради
Регуляторна діяльність
Публічна інформація
Комісії виконкому
Розпорядження
Закупівлі за держкошти
Рішення виконкому
Плани
 

 

Рішення виконавчого комітету Барвінківської міської ради
від    26  січня  2012  року

              №   1

Про підсумки роботи  міськвиконкому
зі зверненнями громадян у  2011 році

На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008р. “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування ”, розпорядження Кабінету Міністрів України від 09.06.2011р. № 589-р “Про схвалення Концепції створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади” з метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України права на звернення до органів місцевого самоврядування, права громадян на участь в управління державними справами, а також підвищення ефективності роботи органів місцевого самоврядування зі зверненнями громадян, враховуючи, що забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, вирішення порушених проблем, задоволення законних прав та інтересів громадян є на сучасному етапі одним із пріоритетних завдань органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, відповідальним обов’язком їх посадових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в місті, керуючись Законом України “Про звернення громадян”, ст.38 Закону України  “Про місцеве  самоврядування  в Україні”,  виконавчий комітет міської ради

                                     В И Р І Ш И В :

1.Звіт спеціаліста по роботі зі зверненнями громадян   “Про підсумки роботи  міськвиконкому зі зверненнями громадян у 2011 році ”  прийняти до відома (додається).

2.Заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, начальнику відділу житлово-комунального господарства, відповідальним працівникам міськвиконкому, директору КП «Благоустрій» забезпечити постійний особистий контроль виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого  самоврядування”, у міськвиконкомі та  КП «Благоустрій» ,забезпечивши, зокрема :

-недопущення надання неоднозначних, необгрунтованих або неповних відповідей на звернення громадян, із порушенням термінів, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам ;

-з’ясування причин, що породжують повторні звернення громадян,систематичного аналізу випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень ;

-поновлення прав і свобод громадян,порушених унаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян, притягнення винних осіб у встановленому порядку до відповідальності, у тому числі до дисциплінарної, за неналежне виконання службових обов’язків щодо розгляду звернень громадян ;

-приділення особливої уваги вирішення проблем з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки ;

-безумовне дотримання графіків особистого прийому громадян.

3.Спеціалісту по роботі зі зверненнями громадян   :

3.1.Періодично висвітлювати стан роботи зі зверненнями громадян  використовуючи для цього стенди міськвиконкому, сайт міської ради ;

3.2.Щоквартально, з урахуванням кількості звернень із початку року, проводити аналіз і узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян та надавати звіти до райдержадміністрації та районної ради з визначених питань.

3.3.Забезпечити подальше застосування Класифікатора звернень громадян,затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858, а також дотримання вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в міськвиконкомі, КП «Благоустрій», затвердженої постановою КМУ від 14 квітня 1997 року № 348 зі змінами та доповненнями.

4.Контроль за виконанням  цього рішення  залишаю за  собою.

 

              №  2

                                                             Про  затвердження плану роботи
                     виконавчого комітету Барвінківської міської ради  на 2012 рік 

Розглянувши  план роботи   виконавчого комітету Барвінківської міської ради, керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”,  виконавчий комітет Барвінківської міської ради

В И Р І Ш И В:

1.      Затвердити план роботи виконавчого комітету Барвінківської міської ради на 2012 рік (додається).   

2.     Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради  / 

 

Затверджено
рішенням виконавчого комітету
Барвінківської міської ради
від  26 січня 2012 року №2

ПЛАН
роботи засідань виконавчого комітету Барвінківської міської ради
на 2012 рік

№ п/п

зміст

термін виконання

відповідальні за підготовку

примітка

І квартал

 

1.

Звіт про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2011 рік

січень м-ць

  спеціаліст виконкому зі звернень громадян

 

2

Про затвердження плану роботи виконавчого комітету  Барвінківської міської ради

січень м-ць

заступник міського голови з питань діяльності виконачих органів ради

 

3

Про затвердження Порядку опрацювання запитів щодо доступу до персональних даних третіх осіб

січень м-ць

 спеціаліст виконкому зі звернень громадян

 

4

Про затвердження переліку об’єктів та види соціально корисних робіт для виконання покарань засудженими до громадських робіт у 2012 році

січень м-ць

  спеціаліст з юридичних питань  та регуляторної політики

 

5

Про зміни та доповнення до Плану діяльності з підготовки проектів  регуляторних актів на 2012 рік Барвінківської міської ради, затверджених рішенням міськвиконкому від 29 листопада 2011 р. № 263 « Про затвердження Плану діяльності виконавчого комітету Барвінківської міської ради з підготовки проетів регуляторних актів на 2012 рік»

січень м-ць

  спеціаліст з юридичних питань  та регуляторної політики

 

6

Про затвердження розпоряджень міського голови

січень м-ць

  спеціаліст з соціальних питань

 

7

Питання містобудування та архітектури

січень м-ць

  начальник відділу містобудування та архітектури РДА

 

8

Питання  комунального підприємства технічної інвентаризації

січень м-ць

 директор КПТІ

 

9.

Звіт директора КП «Благоустрій» щодо заключення договорів з вивезення твердих побутових відходів

 

лютий м-ць

  директор КП «Благоустрій»

 

 

10

Звіт директора КП «Благоустрій» про стан реалізації роботи по заключенню договорів по утриманню будинків і споруд

 

лютий м-ць

  директор КП «Благоустрій»

 

 

11.

Звіт голови адмінкомісії за 2011 рік

 лютий м-ць

Голова адмінкомісії

 

12.

Про затвердження розпоряджень міського голови

лютий м-ць

  спеціаліст з соціальних питань

 

13.

Питання містобудування та архітектури

лютий м-ць

  начальник відділу містобудування та архітектури

 

14.

Питання  комунального підприємства технічної інвентаризації

лютий м-ць

 директор КПТІ

 

15.

Питання житлової комісії

лютий м-ць

спеціаліст з соціальних питань виконкому

 

16

Питання опікунської ради

лютий м-ць

спеціаліст з соціальних питань виконкому

 

17.

Про діяльність комунального підприємства «Благоустрій» за І квартал 2012 р.

 березень  м-ць

директор КП «Благоустрій

 

18.

Затвердження заходів щодо проведення санітарно-екологічного двомісячника по благоустрою території міста

березень м-ць

начальник відділу житлово-комунального господарства

 

19.

Про затвердження розпоряджень міського голови

 березень м-ць

спеціаліст з соціальних питань

 

20.

Розгляд звернень громадян про надання матеріальної допомоги

березень  м-ць

спеціаліст виконкому зі звернень громадян

 

21.

Питання житлової комісії

березень  м-ць

спеціаліст з соціальних питань виконкому

 

22.

Питання опікунської ради

березень  м-ць

спеціаліст з соціальних питань виконкому

 

23.

Питання містобудування та архітектури

березень м-ць

начальник відділу містобудування та архітектури

 

24.

Питання  комунального підприємства технічної інвентаризації

березень  м-ць

директор КПТІ

 

                                                                                       ІІ квартал

1.

Звіт про виконання бюджету м. Барвінкове за І квартал 2012 року

квітень м-ць

гол. бухгалтер централізованої бухгалтерії міськвиконкому

 

2.

Хід виконання заходів щодо проведення санітарно-екологічного двомісячника по благоустрою території міста

квітень м-ць

начальник відділу житлово-комунального господарства

 

3.

Затвердження заходів комунальних підприємств міста щодо підготовки до роботи в осінньо-зимовий період 2012-2013  роки

квітень м-ць

начальник відділу житлово-комунального господарства

 

4.

Затвердження заходів дошкільних навчальних закладів міста щодо підготовки до роботи в осінньо-зимовий період 2012-2013  роки

квітень м-ць

начальник відділу житлово-комунального господарства

 

5.

Про надання дозволу на видалення

 зелених насаджень

квітень м-ць

спеціаліст виконкому зі звернень громадян

 

6.

Розгляд звернень громадян про надання матеріальної допомоги

квітень  м-ць

спеціаліст виконкому зі звернень громадян

 

7.

Питання житлової комісії

 квітень м-ць

спеціаліст з соціальних питань виконкому

 

8.

Питання опікунської ради

  квітень м-ць

спеціаліст з соціальних питань виконкому

 

9.

Про затвердження розпоряджень міського голови

  червень м-ць

спеціаліст з соціальних питань

 

10.

Питання містобудування та архітектури

квітень  м-ць

начальник відділу містобудування та архітектури

 

11.

Питання  комунального підприємства технічної інвентаризації

квітень  м-ць

директор КПТІ

 

12.

Про організацію літнього відпочинку   та оздоровлення дітей дошкільних навчальних закладів міста

травень м-ць

спеціаліст з соціальних питань виконкому

 

13.

Виконання програми вуличного освітлення

травень м-ць

начальник відділу житлово-комунального господарства

 

14.

Хід виконання заходів щодо проведення санітарно-екологічного двомісячника по благоустрою території міста

травень м-ць

 

директор КП «Благоустрій

 

15.

Про надання дозволу на видалення

 зелених насаджень

травень м-ць

спеціаліст виконкому зі звернень громадян

 

16.

Розгляд звернень громадян про надання матеріальної допомоги

 травень  м-ць

спеціаліст виконкому зі звернень громадян

 

17.

Питання опікунської ради

 травень   м-ць

спеціаліст з соціальних питань виконкому

 

18.

Питання житлової комісії

травень    м-ць

спеціаліст з соціальних питань виконкому

 

19.

Про затвердження розпоряджень міського голови

  травень м-ць

спеціаліст з соціальних питань

 

20.

Питання містобудування та архітектури

травень   м-ць

начальник відділу містобудування та архітектури

 

21.

Питання  комунального підприємства технічної інвентаризації

травень   м-ць

директор КПТІ

 

22.

Про хід виконання заходів комунальними підприємствами міста щодо підготовки до роботи в осінньо-зимовий період 2012-2013 років

червень м-ць

Керівники комунальних підприємств 

 

23.

Про хід виконання заходів дошкільними навчальними закладами міста щодо підготовки до осінньо-зимового періоду 2012-2013 років

червень м-ць

Завідувачі ДНЗ 

 

24.

Про надання дозволу на видалення

 зелених насаджень

 червень м-ць

спеціаліст виконкому зі звернень громадян

 

25.

Розгляд звернень громадян про надання матеріальної допомоги

червень  м-ць

спеціаліст виконкому зі звернень громадян

 

26.

Про затвердження розпоряджень міського голови

  червень м-ць

спеціаліст з соціальних питань

 

27.

Питання житлової комісії

червень   м-ць

спеціаліст з соціальних питань виконкому

 

28.

Питання опікунської ради

червень  м-ць

спеціаліст з соціальних питань виконкому

 

29.

Питання містобудування та архітектури

червень   м-ць

начальник відділу містобудування та архітектури

 

30.

Питання  комунального підприємства технічної інвентаризації

червень   м-ць

директор КПТІ

 

                                                                                             ІІІ квартал

1.

Звіт про виконання бюджету м. Барвінкове за ІІ квартал 2012 року

липень м-ць

гол. бухгалтер централізованої бухгалтерії міськвиконкому

 

2.

Про підсумки роботи міськвиконкому зі звернень громадян за 6 місяців 2012 року

липень м-ць

спеціаліст виконкому зі звернень громадян

 

3.

Виконання  комунальними службами міста заходів з енергозбереження

липень м-ць

Керівники комунальних підприємств

 

4.

Про хід виконання заходів комунальними підприємствами міста щодо підготовки до роботи в осінньо-зимовий період 2012-2013 років

 липень  м-ць

Керівники комунальних підприємств 

 

5.

Про хід виконання заходів дошкільними навчальними закладами міста щодо підготовки до осінньо-зимового періоду 2012-2013 років

липень  м-ць

Завідувачі ДНЗ 

 

6.

Про надання дозволу на видалення

 зелених насаджень

 липень м-ць

спеціаліст виконкому зі звернень громадян

 

7.

Розгляд звернень громадян про надання матеріальної допомоги

липень  м-ць

спеціаліст виконкому зі звернень громадян

 

8.

Про затвердження розпоряджень міського голови

  липень м-ць

спеціаліст з соціальних питань

 

9.

Питання житлової комісії

липень м-ць

спеціаліст з соціальних питань виконкому

 

10.

Питання опікунської ради

липень м-ць

спеціаліст з соціальних питань виконкому

 

11.

Питання містобудування та архітектури

липень м-ць

начальник відділу містобудування та архітектури

 

12.

Питання  комунального підприємства технічної інвентаризації

липень м-ць

директор КПТІ

 

13.

Про хід виконання заходів комунальними підприємствами міста щодо підготовки до роботи в осінньо-зимовий період 2011-2012 років

серпень м-ць

Керівника комунальних підприємств

 

14.

Про хід виконання заходів дошкільними навчальними закладами міста щодо підготовки до осінньо-зимового періоду 2012-2013 років

серпень м-ць

Завідувачі ДНЗ 

 

15.

Про  затвердження списків дітей  дошкільного віку

серпень м-ць

спеціаліст з соціальних питань виконкому

 

16.

Про  затвердження списків дітей  шкільного віку

 

серпень м-ць

спеціаліст з соціальних питань виконкому

 

17.

Підготовка ДНЗ міста до нового навчального року та оздоровлення дітей влітку

серпень м-ць

Завідувачі ДНЗ

 

18. 

Про надання дозволу на видалення

 зелених насаджень

серпень м-ць

спеціаліст виконкому зі звернень громадян

 

19.

Розгляд звернень громадян про надання матеріальної допомоги

серпень м-ць

спеціаліст виконкому зі звернень громадян

 

20.

Про затвердження розпоряджень міського голови

серпень м-ць

спеціаліст з соціальних питань

 

21.

Питання житлової комісії

серпень м-ць

спеціаліст з соціальних питань виконкому

 

22.

Питання опікунської ради

серпень м-ць

спеціаліст з соціальних питань виконкому

 

23.

Питання містобудування та архітектури

серпень м-ць

начальник відділу містобудування та архітектури

 

24.

Питання  комунального підприємства технічної інвентаризації

серпень м-ць

директор КПТІ

 

25.

Про готовність комунальних підприємств міста    до роботи в осінньо-зимовий період 2012-2013 років

вересень м-ць

Керівники комунальних підприємств

 

26.

Про готовність дошкільних навчальних закладів міста до роботи в осінньо-зимовий період 2012-2013 років

вересень м-ць

Завідувачі ДНЗ

 

27.

Про надання дозволу на видалення

 зелених насаджень

 

вересень м-ць

спеціаліст виконкому зі звернень громадян

 

28.

Розгляд звернень громадян про надання матеріальної допомоги

вересень м-ць

спеціаліст виконкому зі звернень громадян

 

29.

Про затвердження розпоряджень міського голови

вересень м-ць

спеціаліст з соціальних питань

 

30.

Питання житлової комісії

вересень м-ць

спеціаліст з соціальних питань виконкому

 

31.

Питання опікунської ради

вересень м-ць

спеціаліст з соціальних питань виконкому

 

32.

Питання  комунального підприємства технічної інвентаризації

 вересень м-ць

директор КПТІ

 

                                                                                               ІV квартал

1.

Звіт про виконання бюджету м. Барвінкове за ІІІ квартал 2012 року

жовтень м-ць

гол. бухгалтер централізованої бухгалтерії міськвиконкому

 

2.

Звіт комунальних підприємств міста про стан сплати податків та виплати заробітної плати

жовтень м-ць

Керівники комунальних підприємств

 

3.

Про надання дозволу на видалення

 зелених насаджень

жовтень м-ць

спеціаліст виконкому зі звернень громадян

 

4.

Розгляд звернень громадян про надання матеріальної допомоги

жовтень м-ць

спеціаліст виконкому зі звернень громадян

 

5.

Про затвердження розпоряджень міського голови

жовтень м-ць

спеціаліст з соціальних питань

 

6.

Питання житлової комісії

жовтень м-ць

спеціаліст з соціальних питань виконкому

 

7.

Питання опікунської ради

жовтень м-ць

спеціаліст з соціальних питань виконкому

 

8.

Питання містобудування та архітектури

жовтень   м-ць

начальник відділу містобудування та архітектури

 

9.

Питання  комунального підприємства технічної інвентаризації

жовтень  м-ць

директор КПТІ

 

10.

Про погодження  тарифів на послуги, які надає комунальне підприємство технічної інвентаризації 

 листопад м-ць

спеціаліст з юридичних питань  та регуляторної політики

 

11.

План діяльності міськвиконкому з питань підготовки проектів регуляторних актів на 2013 р.

листопад м-ць

спеціаліст з юридичних питань  та регуляторної політики

 

12.

Розгляд звернень громадян про надання матеріальної допомоги

листопад м-ць

спеціаліст виконкому зі звернень громадян

 

13.

Про затвердження розпоряджень міського голови

листопад м-ць

спеціаліст з соціальних питань

 

 14.

Питання житлової комісії

листопад м-ць

спеціаліст з соціальних питань виконкому

 

15.

Питання опікунської ради

листопад м-ць

спеціаліст з соціальних питань виконкому

 

16.

Питання містобудування та архітектури

листопад  м-ць

начальник відділу містобудування та архітектури

 

17.

Питання  комунального підприємства технічної інвентаризації

листопад  м-ць

директор КПТІ

 

18.

Про затвердження бюджету м. Барвінкове на 2013 рік

грудень м-ць

гол. бухгалтер централізованої бухгалтерії міськвиконкому

 

19.

Про затвердження плану роботи виконавчого комітету  Барвінківської міської ради на 2013 рік

 грудень м-ць

заступник міського голови з питань діяльності виконачих органів ради

 

20.

Завдання по бронюванню робочих місць на 2013 рік.

грудень м-ць

спеціаліст з соціальних питань виконкому

 

21.

Про   персональне  бронювання робочих  місць для дітей-сиріт на 2013 рік 

грудень м-ць

спеціаліст з соціальних питань виконкому

 

22.

Розгляд звернень громадян про надання матеріальної допомоги

грудень   м-ць

спеціаліст виконкому зі звернень громадян

 

23.

Питання житлової комісії

грудень м-ць

спеціаліст з соціальних питань виконкому

 

24.

Питання опікунської ради

грудень    м-ць

спеціаліст з соціальних питань виконкому

 

25.

Питання містобудування та архітектури

 грудень  м-ць

начальник відділу містобудування та архітектури

 

26.

Питання  комунального підприємства технічної інвентаризації

грудень м-ць

директор КПТІ

 

Заступник міського голови 
з питань діяльності виконавчих органів ради

3

Про затвердження Порядку опрацювання
запитів щодо доступу до персональних даних третіх осіб 

З метою забезпечення безумовного виконання Закону України «Про захист персональних даних», реалізації конституційного права особи на захист персональних даних, систематизації запитів щодо доступу до персональних даних третіх осіб, організацію діловодних процесів у даному напрямку, керуючись ст..32 Конституції України , ч.3 ст. 24, ст. 40 та ст. 52 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Затвердити Порядок опрацювання запитів щодо доступу до персональних даних третіх осіб (додаток № 1 додається).

2.Призначити спеціаліста по роботі зі зверненнями громадян  відповідальним працівником за діловодним процесом , що стосується запитів щодо доступу до персональних даних третіх осіб, який в установленому порядку відповідає за попередній розгляд, опрацювання, облік, систематизацію, аналіз та, разом з виконавцем, контроль за своєчасним наданням відповідей на запити на інформацію, що надходять до виконкому міської ради, а також надає консультації під час оформлення таких запитів.

3.Відповідальному працівнику за ведення кадрової роботи внести відповідні зміни до посадової інструкції спеціаліста по роботі зі зверненнями громадян .

4.Затвердити зразки форм :

- журналу реєстрації запитів щодо доступу до персональних даних (додаток № 2 додається) ;

- обкладинки  для розміщення запиту (додаток № 3  додається) ;

 -журналу реєстрації вихідної кореспонденції запитів щодо доступу до персональних даних (додаток № 4 додається).

5.Міськвиконком зберігає запити для використання в роботі. Відповідальність за схоронність запитів покладається на спеціаліста по роботі зі зверненнями громадян відповідно до його функціональних обов’язків.

До затвердження міським головою переліку документів і номенклатури справ, що утворюються у процесі діяльності міської ради та міськвиконкому, встановлюється п’ятирічний термін зберігання документів за запитами щодо доступу до персональних даних.

6. Мова відповіді на запит визначається з урахуванням мови самого запиту згідно зі статтями 3,11 Закону УРСР «Про мови в Українській РСР».

7.Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

Додаток № 1

 ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням  виконавчого комітету
міської ради
    
від 26  січня 2012 рок №3      
 

ПОРЯДОК
опрацювання запитів щодо доступу
до персональних даних третіх осіб 

I. Загальні положення

1.1. Порядок опрацювання запитів щодо доступу (далі –запит) до персональних даних третіх осіб, (далі - Порядок) встановлює правила опрацювання запитів у Барвінківському виконавчому  комітеті міської ради та регламентує порядок надання  запитувачам доступу до персональних даних на підставі Закону України «Про захист  персональних даних» (далі - Закон).

1.2.Доступ до персональних даних третіх осіб визначається умовами згоди суб’єкта персональних даних,наданої володільцю бази персональних даних на обробку цих даних, або відповідно до вимог Закону.

1.3.Доступ до персональних даних третій особі не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов’язання щодо забезпечення виконання вимог цього Закону або неспроможна їх забезпечити.

1.4. Викладені в Порядку правила опрацювання запитів розроблені відповідно до положень Конституції України, Конвенції про захист прав людини й основоположних свобод та зазначеного Закону, інших законів та підзаконних нормативно-правових актів з метою реалізації права кожного на захист своїх персональних даних, забезпечення володільцем баз персональних даних створення умов  для захисту персональних даних та незаконного доступу до них.

1.5. Діловодство за запитами щодо доступу до персональних даних ведеться окремо від інших видів діловодства і покладається на спеціаліста по роботі зі зверненнями громадян (далі – спеціаліст). У разі відсутності спеціаліста (перебування  у відпустці, відрядженні чи при тривалій відсутності з інших причин) усі посадові обов'язки  передаються особі, що його заміщає за посадовою інструкцією.

ІІ. Прийняття запитів

2.1. Всі запити, що надходять до Барвінківського виконавчого комітету міської ради приймаються централізовано спеціалістом по роботі зі зверненнями громадян. Запити ,  отримані поштою, передаються  спеціалісту в день надходження для попереднього розгляду.

2.2.Суб’єкт відносин,пов’язаних з персональними даними, подає запит  володільцю бази персональних даних.

2.3.У запиті зазначаються :

-прізвище,ім.’я, по батькові, місце проживання (місце перебування) і реквізити документа,що посвідчує фізичну особу, яка подає запит  (для фізичної особи – заявника) ;

-найменування, місцезнаходження юридичної особи, яка подає запит, посада, прізвище, ім.’я та по батькові особі, яка засвідчує запит; підтвердження того, що зміст запиту відповідає повноваженням юридичної особи  (для юридичної особи – заявника) ;

-прізвище,ім.’я та по батькові, а також інші відомості, що дають змогу ідентифікувати фізичну особі, стосовно якої робиться запит ;

-відомості про базу персональних даних, стосовно якої подається запит, чи відомості про володільця  цієї бази;

-перелік персональних даних, що запитуються ;

-мета запиту ;

2.4.Усі отримані запити реєструються у день їх надходження в журналі реєстрації запитів щодо доступу до персональних даних (додаток № 2), який ведеться в письмовій формі. Реєстрація запиту полягає у присвоєнні йому порядкового номеру на підставі створення відповідного запису в графі вказаного журналу.

2.5.Для реєстрації запитів на нижньому полі першого аркуша запиту праворуч або на іншому вільному від тексту місці запиту ставиться штамп міськвиконкому встановленого відповідно до чинного законодавства  формою для реєстрації звернень громадян. На відтиску штампа зазначається дата надходження запиту та його реєстраційний індекс.  Така копія повертається запитувачеві (в разі відсутності копії в запитувача вона виготовляється спеціалістом).

 2.6. Реєстраційний індекс запиту, що надійшов до міськвиконкому, складається з початкової літери прізвища запитувача та порядкового номера запиту, що надійшов, наприклад: К-356. Реєстраційний індекс може бути доповнений іншими позначеннями, що забезпечують систематизацію, пошук, аналіз і зберігання запитів на інформацію. 

 2.7.Документи розміщуються  у  справах   у   хронологічному   або алфавітному  порядку.  Кожен  запит  становить у справі самостійну групу і вміщується в м'яку обкладинку (додаток N 3). У разі надходження повторних запитів їм надається черговий реєстраційний номер, а у відповідній графі реєстраційно-контрольної картки, журналу зазначається реєстраційний номер першого запиту і підшиваються до даної групи документів.    

ІІІ. Розгляд запитів

3.1. Попередній розгляд запитів здійснюється спеціалістом з метою аналізу запиту щодо відповідності вимогам частини четвертої  статті 16 Закону. Після цього запит передається міському голові для визначення конкретного працівника, який його опрацьовуватиме.

3.2. Попередній розгляд запитів завершується передачею запиту працівнику, який його опрацьовуватиме.

3.3. Попередній розгляд запитів повинен здійснюватись у день одержання або в перший робочий день у разі надходження їх у неробочий час.

3.4. Підготовлена відповідь на запит передається працівником, який його опрацьовував, до спеціаліста для відправки та перевірки повноти, об'єктивності надання запитуваної інформації.

ІV. Строки надсилання відповідей

4.1.Строк вивчення запиту на предмет його задоволення не може перевищувати десяти робочих днів з дня його надходження. Протягом цього строку володілець бази персональних даних доводить до відома особи, яка подає запит, що запит буде задоволено або відповідні персональні дані не підлягають наданню, із зазначенням підстави, визначеної у відповідному нормативно-правовому акті.

     Запит задовольняється протягом тридцяти календарних днів з дня його надходження, якщо інше не передбачено законом.

V. Відповідь на запит

5.1.Відповіддю на запит є адресований запитувачеві лист, складений за підсумками розгляду запиту.

5.2.Відповідь може містити всю запитувану інформацію, її частину, відмову в задоволенні запиту або відстрочення. Відповідь має цілком відповідати суті запиту, тобто щодо кожної з частин запитуваної інформації в ній має міститися відповідна інформація або мотивована відмова в її наданні.

5.3.Відповіді на запити реєструються в журналі реєстрації вихідної кореспонденції запитів ( додаток № 4 ) і до реєстраційного номеру запиту додається  порядковий номер реєстрації, наприклад : К-356/1.

                 УІ. Відстрочення або відмова у доступі до персональних даних 

6.1.Відстрочення доступу до персональних даних третіх осіб допускається у разі, якщо необхідні дані не можуть бути надані протягом тридцяти календарних днів з дня надходження запиту.При цьому загальний термін вирішення питань, порушениху запиті, не може перевищувати сорока п’яти календарних днів.

     Повідомлення про відстрочення доводиться до відома третьої особи, яка подала запит, у письмовій формі з роз’ясненням порядку оскарження такого рішення.

     У повідомленні про відстрочення  зазначаються :

-прізвище,ім.’я та по батькові посадової особи ;

-дата відправлення повідомлення;

-причина відстрочення ;

-строк, протягом якого буде задоволено запит.

6.2.Відмова у доступі до персональних даних допускається, якщо доступ до них заборонено згідно із законом.

     У повідомленні про відмову зазначаються :

-прізвище, ім’я, по батькові посадової особи,яка відмовляє у доступі ;

-дата відправлення повідомлення ;

-причина відмови.

УІІ.Оплата доступу до персональних даних

7.1.Доступ інших суб’єктів відносин, пов’язаних з персональними даними, до персональних даних певної фізичної особи чи групи фізичних осіб може бути платним у разі додержання умов, визначених Законом. Оплаті підлягає робота, пов’язана з обробкою персональних даних, а також робота з консультування та організації доступу до відповідних даних .

7.2.Розмір плати за послуги з надання доступу до персональних даних визначається Кабінетом Міністрів України.

7.3.Органи державної влади та органи місцевого самоврядування мають право на безперешкодний і безоплатний доступ до персональних даних відповіднго до їх повноважень.

7.4. У разі необхідності стягнення плати створюється платіжний документ для банківської установи щодо внесення відповідної суми, в цьому документі заповнюються всі реквізити, окрім дати внесення платежу, імені (найменування) платника, його адреси та підпису, ідентифікаційного номера (коду). Відповідний платіжний документ роздруковується і разом із повідомленням в порядку частини 5 статті 16 Закону надсилається запитувачу на його адресу для листування.

7.5. Після отримання підтвердження внесення плати  спеціаліст надсилає запитувачеві відповідь.

Заступник міського голови з питань
діяльності виконавчих органів ради                                                

№ 4 

Про внесення змін та доповнень до рішення виконавчого комітету
Барвінківської міської ради від 29.11.2011 року № 263 «Про затвердження плану діяльності виконавчого комітету Барвінківської міської ради з підготовки проектів регуляторних актів
на 2012 рік»

                На виконання вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Барвінківської міської ради

В И Р І Ш И В:

     1. Внести зміни та доповнення до рішення виконавчого комітету Барвінківської міської ради від 29.11.2011 року № 263 «Про затвердження плану діяльності      виконавчого комітету Барвінківської міської ради з підготовки проектів регуляторних актів на 2012 рік», а саме:

після пункту 19 доповнити пунктами:

-         пункт 20 ««Про пайову участь замовників у розвитку інфраструктури міста»;

-    пункт 21 ««Про затвердження Порядку визначення та відшкодування Барвінківській міській раді збитків, заподіяних внаслідок невикористання земельних ділянок, самовільного зайняття земельних ділянок та використання земельних ділянок з порушенням законодавства» (зміни додаються).

2.     Вищевказані зміни та доповнення оприлюднити на сайті міської ради та інформаційних стендах виконавчого комітету міської ради.

3.     Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради  

                                                                                                                                                                 ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                               рішенням  Барвінківського виконавчого
 комітету  міської ради від 29листопада  2011 № 263 (зі змінами)

                                                                 Зміни до Плану  діяльності                                                     
                                     з  підготовки  проектів  регуляторних  актів  на  2012 рік
                                                              Барвінківської  міської  ради

Назва проекту регуляторного акту

Ціль прийняття

Строк підготовки

Відповідальний за розробку проекту регуляторного акту

Назва ЗМІ або офіційної сторінки в мережі Інтернет, де буде опри люднено проект регуляторного акту

20.

Про пайову участь замовників у розвитку інфраструктури міста

Забезпечення збалансованого економічного і соціального розвитку міста та залучення замовників до пайової участі у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури

І-ІІ кв.

2012

Міськвиконком

Районна газета

«Вісті Барвінківщини»;

сайт міської ради:

www.barvinkove-mrada.com.ua

21.

Про затвердження Порядку визначення та відшкодування Барвінківській міській раді

збитків, заподіяних внаслідок невикористання земельних

ділянок, самовільного зайняття земельних ділянок та

використання земельних ділянок з з з порушенням законодавства

Посилення контролю за використанням земель, створення єдиних організаційно-правових та економічних засад визначення розмірів збитків, заподіяних внаслідок невикористання земельних ділянок, самовільного зайняття земельних ділянок та використання земельних ділянок з порушенням законодавства, удосконалення порядку відшкодування збитків

І-ІІ кв.

2012

Міськвиконком

Районна газета

«Вісті Барвінківщини»;

сайт міської ради:

www.barvinkove-mrada.com.ua

Примітка: проекти регуляторних актів розглядаються та затверджуються на сесії міської ради згідно чинного законодавства України

 Заступник міського голови    з питань діяльності виконавчих
органів ради

№5                                          

Про видачу ордеру на службове приміщення 

        Розглянувши подання прокурора Барвінківського району радника юстиції   від 23 січня 2012 року №04-27-77вих/12 щодо вирішення питання про надання ордеру на службове приміщення,   старшому помічнику прокурора Барвінківського р-ну  , керуючись ст 118,119,122 Житлового кодексу України, Постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 1997 року «Про службові жилі приміщення», п.8 ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»  виконавчий комітет Барвінківської міської ради

                                   В И Р І Ш И В:

1. Врахувати необхідність надання службового житла працівнику прокуратури, видати ордер:
                      помічнику прокурора Барвінківського району  на службову однокімнатну квартиру  

2. Зобовְязати  :

2.1. Відповідно до розділу ІІ п.21 Положення про порядок надання службових жилих приміщень і користування ними в Українській РСР в місячний термін здати ордер у житлово-експлуатаційну організацію (БКП «Благоустрій») та заключити договір найму службового приміщення.

2.2. Згідно ст. 30 ЖК України в 5-ти денний термін заключити договори на комунальні послуги з відповідними організаціями, та самостійно їх сплачувати.

          3. Спеціалісту з соціальних питань   внести зміни в журнал обліку житлових приміщень. 

                 4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

 

 № 6   

 

Про   персональне  бронювання робочого   місця
для дитини-сироти
 на 2012 рік 

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 5 квітня 1994 року № 226 “Про поліпшення виховання, навчання, соціального захисту та матеріального забезпечення дітей-сиріт і дітей, які залишилися без піклування батьків” та розглянувши лист директора Барвінківського районного центру зайнятості  від   20 січня 2012 року № 16    щодо персонального бронювання робочого  місця для дитини-сироти     на 2012 рік, керуючись п.б-12 ст.34 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Барвінківський  виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.            Здійснити персональне бронювання робочого місця  для дитини -сироти на 2012 рік:

-      випускника Барвінківського    професійного аграрного ліцею   за спеціальністю кухар-кондитер  .

          2. Барвінківському районному центру зайнятості   довести до суб’єкта  господарювання  , завдання по бронюванню робочого  місця.

          3. Контроль  за виконанням даного рішення покласти на   заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради   

 № 7

Про затвердження розпорядження
міського голови

Розглянувши розпорядження,   прийняті міським головою   в грудні м-ці 2011 року щодо безкоштовної передачі Барвінківському комунальному підприємству «Благоустрій» блоків автоматів «День-ніч» для керування освітленнім території міста в нічний час та   паливно-мастильних матеріалів на утримання доріг міста в зимовий час , керуючись   Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”,  виконавчий комітет Барвінківської міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Затвердити  розпорядження     міського голови   прийняті  в    грудні  м-ці 2011 року :

-    від    28 грудня   2011 року  № 456 «Про безкоштовну передачу          БКП «Благоустрій» блоків автоматів «День-ніч»;

-    від     29 грудня  2011 року  № 458 «Про безкоштовну передачу        паливно-мастильних матеріалів БКП «Благоустрій»;

 

 № 8

Про затвердження  переліку об’єктів та види соціально корисних робіт
для виконання покарань засудженими до  громадських робіт у 2012 році

Розглянувши запити кримінально-виконавчої інспекції Барвінківського району від 06.01.2012р. № 22/16/7-42/Бл. та № 22/16/7-43/Бл. з приводу визначення та затвердження переліку об’єктів, де будуть відбувати покарання засуджені до громадських  робіт на протязі 2012 року та перелік суспільно-корисних робіт, які вони будуть виконувати та визначення відповідальних посадових осіб, які будуть здійснювати контроль за ходом відбування засудженими покарання, відповідно до ч.1 ст.56 Кримінального кодексу України, ст.39 Кримінально-виконавчого кодексу України, ст.301, ст.3213 Кодексу України про адміністративні правопорушення, керуючись ст.28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Барвінківської міської ради

В И Р І Ш И В:

1.   Затвердити перелік об’єктів та види суспільно корисних робіт для виконання покарань засудженими до громадських робіт у 2012 року (додаток).

2.   Рекомендувати керівникам комунальних підприємств

директору КП «Благоустрій»   та директору філії ХОКП «ДРІТ» БПКГ  .:

-  забезпечити контроль за виконанням засудженими визначених для них робіт та дотриманням правил техніки безпеки;

- своєчасно повідомляти  кримінально-виконавчу  інспекцію про ухилення засудженого від відбування покарання та переведення  його на інше місце роботи, появу на роботі в нетверезому стані, у стані наркотичного  або  токсичного  сп'яніння,  порушення  громадського порядку;

- вести облік та  щомісячно інформувати кримінально-виконавчу  інспекцію   про  кількість  відпрацьованих засудженим годин і його ставлення до праці.

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради  .

Додаток

ПЕРЕЛІК
об’єктів та
  види суспільно корисних робіт для відбування покарань засудженими
до громадських робіт  у 2012 року

 

Назва підприємства

Адреса

П.І.Б., керівника,

телефон

Вид робіт

1.

КП «Благоустрій»

вул.Леніна,20

 

- упорядкування пам’ятників, братських могил та інших місць поховання загиблих захисників Вітчизни і утримання  у належному стані  кладовищ;

 

- благоустрій та озеленення території міста, зон відпочинку та таке інше;

- роботи при проведенні ремонту або реконструкції об’єктів соціальної сфери навчальних дошкільних закладів;

- впорядкування територій міста з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій

- інформування населення про надання житлових субсидій;

2.

Філія ХОКП «ДРІТ» БПКГ

вул.Базарна, 35-а

 

- упорядкування території  підприємства та прилеглої території

 

 

 

 

- роботи при проведенні ліквідації аварійних поривів  водяних мереж міста

 

 

 

 

- благоустрій задіяної території при проведенні ліквідації аварійних поривів водо мереж міста;

 

 

 

 

- відновлення роботи рухомого складу підприємства

 

№   9

Про впорядкування номерних знаків.

             Розглянувши заяву громадянина, що мешкає по вул.   про присвоєння номерного знаку нежитловому приміщенню - гаражу на три бокса, розташованому по вул.  , який належить   на праві приватної власності з погодженням начальника відділу  містобудування та архітектури Барвінківської РДА  , керуючись законом України “Про місцеве самоврядування”,  виконавчий комітет Барвінківської міської ради

                                                                ВИРІШИВ:

           1.Присвоїти номерний знак  нежитловому приміщенню (гаражу на три бокси), розташованого по вул. Куйбишева №85  - вул. Куйбишева, №85-Е .

           2.Зобов`язати   гр. в місячний термін внести зміни в технічну документацію в Барвінківському КПТІ.

 № 10

Про надання дозволу на
перепланування в житловій квартирі 

          Розглянувши заяву гр.  , яка мешкає по вул.   м. Барвінкове, щодо перепланування в квартирі № в будинку по вул.   м. Барвінкове, яка належить їй на підставі договору купівлі-продажу, посвідченого приватним нотаріусом Барвінківського районного нотаріального округу    та заслухавши інформацію  начальника відділу містобудування та архітектури Барвінківської районної державної адміністрації   керуючись ст.31 п.2  Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”,  виконавчий комітет Барвінківської міської ради

ВИРІШИВ:

          1. Надати  дозвіл на   перепланування в житловій квартирі: 

            1.1     – перепланування ванної, туалету та встроєних шафів під ванну кімнату, лоджії під житлову кімнату в квартирі №   по вул.   .

           2.Зобов‘язати   громадянку    в місячний термін замовити необхідну проектну документацію в архітектурному бюро.

          3.  До 01  квітня  2012 року  внести зміни в технічну документацію в КПТІ.

№   11

Про надання дозволу  на отримання технічних умов
та розробки проекту індивідуального теплопостачання і відокремлення від мереж централізованого опалення в  житловому будинку

        Розглянувши заяви фізичних осіб на отримання технічних умов та розробки проекту індивідуального теплопостачання і відокремлення від мереж централізованого опалення квартир в будинку   по вул.   в м. Барвінкове, протокол  засідань міжвідомчої комісії №44 від 29 грудня 2011 року та №45 від 24 січня 2012 року  керуючись п.5 ст. 30 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет Барвінківської міської ради

                                                                          В И Р І Ш И В:

           1. Надати дозвіл  гр._ на  отримання технічних умов та розробки проекту індивідуального теплопостачання і відокремлення від мереж централізованого опалення квартири   по вул._   м. Барвінкове.

2. Надати дозвіл  гр.,   на  отримання технічних умов та розробки проекту індивідуального теплопостачання і відокремлення від мереж централізованого опалення квартири №   в будинку по вул._   м. Барвінкове.

          3. Зобов`язати  громадян зазначених у п.1 та п.2 цього рішення:

3.1.Виготовити за власний рахунок проект реконструкції на переобладнання системи опалення квартири з розрахунком теплового балансу житлового будинку згідно з санітарними нормами та переліком необхідних до виконання робіт в зв`язку з реконструкцією.

3.2. Виконати всі вимоги комунальних служб щодо переобладнання системи опалення квартири.

3.3. Відповідно до проектної документації за власний рахунок виконати роботи по переобладнанню системи опалення в квартирі, узгодивши виконання робіт з філією ХОКП «Дирекція розвитку інфраструктури території» Барвінківським підприємством комунального господарства.

 3.4. Після закінчення робіт і введення в експлуатацію індивідуального опалення знятись з обліку споживачів філії ХОКП “Дирекція розвитку інфраструктури території”.

 № 12

 Про оформлення права власності
на об’єкти нерухомого майна фізичним особам

Розглянувши заяви мешканців міста, матеріали Барвінківського КПТІ, та заслухавши інформацію директора Барвінківського КПТІ  , керуючись ст..ст. 325, 331 Цивільного кодексу України, п.п. 8.1, 8.2  Тимчасового положення про порядок державної реєстрації права власності та інших речових прав  на нерухоме майно, затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 07.02.2002р. №7/5 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30.07.2010р. за №582/17877, ст. 30 п. 10 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет Барвінківської міської ради

                                                                          В И Р І Ш И В:

Оформити право власності на об’єкти нерухомого майна фізичним особам. Видати свідоцтва:

           - на житловий будинок по вул.    

          - на житловий будинок по вул.  

         -  на приміщення магазину по вул.  

       -   на квартиру № 1 по вул.  

         -  на житловий будинок по  

 № 13

Про розгляд протесту прокурора Барвінківського району Харківської області щодо скасування деяких  рішень виконавчого комітету

Розглянувши протест прокурора Барвінківського району Харківської області від 26.01.2012р. за № 04-27-89 вих./12 щодо скасування рішення виконавчого комітету від 27.12.2011 року № 284 «Про режим роботи дошкільних навчальних закладів міста» як такого що прийняте його з порушенням діючого законодавства, керуючись Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні" виконавчий комітет міської ради

                                                                                ВИРІШИВ:

 1. Задовольнити протест прокурора Барвінківського району Харківської області від 26.01.2012р. за № 04-27-89 вих./12 та скасувати рішення виконавчого комітету від 27.12.2011 року № 284 «Про режим роботи дошкільних навчальних закладів міста».

2 Виконавчому комітету міської ради оприлюднити дане рішення на сайті міської ради та інформаційних стендах міськвиконкому.

  №  14

Про встановлення режиму роботи дошкільних навчальних закладів міста 

        В зв’язку з недофінансуванням делегованих повноважень на 2012 рік, відповідно до п.4 ст.11 Закону України «Про дошкільну освіту», наказу міністерства освіти і науки України №1055 від 04.11.2010р. «Про затвердження Типових штатних нормитавів дошкільних навчальних закладів» листів погодження відділу освіти Барвінківської РДА від 22.12.2011 року №1939 та головного санітарного лікаря Барвінківського району   щодо зміни режиму роботи дошкільних навчальних закладів міста з 12-годинного робочого часу на 10,5 годинний режим роботи, керуючись ст.32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»    виконавчий комітет Барвінківської міської ради

                                                  В И Р І Ш И В:

                  1. З 01 березня 2012 року встановити у дошкільних навчальних закладах міста Барвінкове 10,5-годинний режим роботи.

 2. Керівникам дошкільних навчальних закладів провести роз’яснювальну роботу із працівниками ДНЗ та батьками дітей, які їх відвідують.

         3. Рекомендувати відділу освіти Барвінківської РДА забезпечити проведення організаційних  заходів щодо переведення дошкільних навчальних закладів з 01  березня 2012 року на 10,5-годинний режим роботи, та підготувати штатні розписи виходячи із змін режиму роботи. 

        4.  Відділу бухгалтерської  служби міськвиконкому провести відповідну роботу по розрахунку витрат на утримання ДНЗ виходячи із 10,5 годинної їх роботи на підставі наданих штатних розписів.

                 5.   Контроль за виконанням даного рішення покласти на секретаря міської ради