Барвінківська міська рада Харківської області

 

 

Головна
Історія міста
Керівництво
Графік прийому
Регламент
Депутатський корпус
Постійні комісії
Сесії ради
Регуляторна діяльність
Публічна інформація
Комісії виконкому
Розпорядження
Закупівлі за держкошти
Рішення виконкому
Плани

 

Рішення виконавчого комітету Барвінківської міської ради

від     04 січня    2013  р    

 № 01/13

Про проведення конкурсу на перевезення

пасажирів на міських автобусних маршрутах

загального користування

З метою забезпечення формування автобусної маршрутної мережі загального користування, відповідно до Закону України «Про автомобільний транспорт», «Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 лютого 1997 року № 176, «Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2008 року № 1081 (зі змінами), керуючись ст. 30 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

            1.  Визначити об’єктом конкурсу три маршрути міського автобусного сполучення (Додаток   № 1).

2.           Провести конкурс на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування в межах території міста Барвінкове 06 лютого 2013 року о 9.00 годині.

3.           Затвердити умови перевезень пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування в межах території міста Барвінкове (Додаток № 2).

4.           Розмістити в друкованих засобах масової інформації та сайті міської ради оголошення про дату та час проведення конкурсу на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування до 04 січня 2013 року (Додаток № 3).

5.           Визначити кінцевий строк прийняття документів для участі в конкурсі 23 січня 2013 року до 17.00 години.

6.           Затвердити кошторис витрат, пов'язаний з підготовкою та проведенням конкурсу на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування в межах території міста Барвінкове (Додаток №4)

7.           Встановити розмір плати перевізниками-претендентами за участь у конкурсі 176 (сто сімдесят шість) неоподатковуваних мінімумів.

8.           Контроль за виконанням рішення залишаю за собою.

 

Рішення виконавчого комітету Барвінківської міської ради

від     10 січня    2013  р   

 

  № 02/13

 

Про внесення змін та доповнень до рішення виконавчого комітету

 міської ради № 01/13 від 04.01.2013 року «Про проведення конкурсу на перевезення

пасажирів на міських автобусних маршрутах

загального користування»

 

Відповідно до Закону України «Про автомобільний транспорт», «Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 лютого 1997 року № 176, «Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2008 року № 1081 (зі змінами), керуючись ст. 30 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет міської ради

 

ВИРІШИВ:

1.                       Внести зміни та доповнення до рішення виконавчого комітету міської ради № 01/13 від 04.01.2013 року «Про проведення конкурсу на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування», а саме:

           в додатку № 3 до рішення:

- в п. 3 слова «Головавтоінспекцією» замінити на слова «Управлінням Укртрансінспекції у Харківській області», після слів «Державтоінспекцією» доповнити словами «( ст. 130 КУпАП)»;

- в п. 7. та 9. дату 23 січня 2013 року замінити на 22 січня 2013 року;

- в п. 11. після слів «Розмір плати за участь у конкурсі:»  всі слова замінити на слово «безоплатно» та викласти його в наступній редакції(додається);

        - в п. 5 рішення дату 23 січня 2013 року замінити на 22 січня 2013 року та викласти його в наступній редакції:

«5. Визначити кінцевий строк прийняття документів для участі в конкурсі 22 січня 2013 року до 17.00 години».

- п. 6  з Додатком № 4 до рішення скасувати;

   - п. 7 рішення  вважати п. 6 та слова «Встановити розмір плати перевізниками-претендентами за участь у конкурсі 176 (сто сімдесят шість) неоподатковуваних мінімумів» замінити на слова «Розмір плати за участь в конкурсі: безоплатно» та викласти його в наступній редакції:

«6. Розмір плати за участь в конкурсі: безоплатно»;

   - п. 8 рішення вважати п. 7.

          2.  Розмістити 11.01.2013 року в районній газеті «Вісті Барвінківщини» та сайті міської ради інформацію про зміни до оголошення про проведення конкурсу на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування від 04 січня 2013 року.

 

          3. Контроль за виконанням даного рішення покладаю на себе.

 

Додаток № 3

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням виконавчого комітету

міської ради від 04.01.2013р. № 01/13

(зі змінами)

 

Оголошення про проведення конкурсу

на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування в межах території міста Барвінкове

1.         Найменування, місцезнаходження організатора конкурсу: 64701, Харківська область, м. Барвінкове, вул. Леніна, 3, Барвінківський виконавчий комітет міської ради, кабінет № 6.

2.         Найменування та основні характеристики об’єкту конкурсу: Здійснення перевезення пасажирів на трьох міських автобусних маршрутах загального користування в межах території міста Барвінкове:

 Об’єкт конкурсу три маршрути міського автобусного сполучення м. Барвінкове

№ з/п об’єкту конкурсу Номер маршруту Найменування маршруту Час відправлення Режим роботи Кількість автобусів на маршруті Режим руху Необхідний рівень комфортності/ пасажиромісткість
1 2

 

«Вул. Київська – вул. Рози Люксембург(ЦРЛ)» за розкладом щодня 1

 

Маршрутне таксі без обмежень / від 18 місць без врахування місця водія з 2 дверима пневматичними чи механічними
2 3 «ЦРЛ-Р. Люксембург, 50 років Рад. України, Скрипника, Штирова, Мічуріна, Свердлова, автовокзал, вул. Леніна, Р. Люксембург-ЦРЛ» (кільцевий маршрут) за розкладом щодня 1 Маршрутне таксі без обмежень / від 18 місць без врахування місця водія з 2 дверима пневматичними чи механічними
3 № 4 «ЦРЛ-вул. Р. Люксембург , Леніна, автовокзал, вул. Свердлова, Мічуріна, Штирова, Скрипника, 50 років Рад. України, Р. Люксембург-ЦРЛ» (кільцевий маршрут) за розкладом щодня 1 Маршрутне таксі без обмежень / від 18 місць без врахування місця водія з 2 дверима пневматичними чи механічними

3.         Умови конкурсу:

1. У конкурсі на визначення пасажирського перевізника на автобусному маршруті загального користування можуть брати участь претенденти, які мають ліцензію на право надання послуг з перевезення пасажирів автомобільним транспортом, на законних підставах використовують у достатній кількості транспорті засоби відповідного класу та відповідають вимогам статті 34 Закону України «Про автомобільний транспорт»;

2. Транспортні засоби, які претендент пропонує залучити до перевезень у м. Барвінкове, повинні відповідати вимогам безпеки, охорони праці, державним стандартам, мати відповідний сертифікат, бути зареєстрованими відповідно до чинного законодавства, перебувати в належному технічному і санітарному стані.

3. Водії, які залучаються до перевезень пасажирів, повинні мати у посвідченні відкриту категорію «Д» бути застраховані згідно з чинним законодавством.

4. До участі в конкурсі не допускаються автомобільні перевізники, які:

- експлуатують малогабаритний автотранспорт (марки «Газель)

- визнані банкрутами або щодо яких порушено процедуру банкрутства (за винятком тих, стосовно яких проводиться процедура санації), або які проходять процедуру ліквідації як суб'єкти господарювання;

-  подали на розгляд документи не в повному обсязі або такі, що містять недостовірну інформацію;

- не відповідають вимогам статті 34 Закону України "Про автомобільний транспорт";

- пропонують використовувати автобуси, переобладнані з вантажних автомобілів, які не мають документів щодо відповідності конструкції вимогам безпеки і не зареєстровані як автобуси;

- мають несплачені штрафні санкції, накладені Управлінням Укртрансінспекції у Харківській області або Державтоінспекцією (ст. 130 КУпАП), неоскаржені у судовому порядку (що були накладені не пізніше ніж за 20 днів до дати проведення конкурсу);

- не мають достатньої кількості транспортних засобів для виконання перевезень, зумовлених об'єктом конкурсу, та перевезень, які повинні виконуватися відповідно до діючих договорів (дозволів)

4. Перевізники різних форм власності, які працюють на міській маршрутній мережі м. Барвінкове, для забезпечення належної організації перевезень пасажирів та високої культури їх обслуговування зобов’язані:

- забезпечувати роботу рухомого складу на маршрутах за визначеним розкладом руху з відповідною організацією диспетчерського управління;

- передбачати роботу на маршрутах транспортних засобів, пристосованих для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями;

- видавати пасажиру квитки встановленого зразка;

- пільгові перевезення пасажирів, які відповідно до законодавства користуються такими правами, забезпечують автомобільні перевізники, які здійснюють перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування.

5.         Умови перевезень змінюються в разі зміни діючого законодавства.

6.         Одержання необхідної інформації про об’єкт конкурсу: 64701, Харківська область, м. Барвінкове, вул. Леніна, 3, Барвінківський виконавчий комітет міської ради, кабінет № 6

7.         Кінцевий строк прийняття документів для участі в конкурсі: поштою чи особисто до 17.00 години 22 січня  2013 року  (включно).

8.         Найменування організації, режим її роботи та адреса, за якою подаються документи для участі в конкурсі: 64701, Харківська область, м. Барвінкове, вул. Леніна, 3, Барвінківський виконавчий комітет міської ради режим роботи: з 08.00 до 17.00 години, перерва з 12.00 до 13.00 години, вихідні: субота, неділя та святкові дні, конкурсному комітету з підготовки та проведення конкурсу на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування в межах території міста Барвінкове.   

9.         Місце та дата одержання бланків документів для участі в конкурсі: в відділі житлово-комунального господарства міськвиконкому за адресою: : 64701, Харківська область, м. Барвінкове, вул. Леніна, 3, кабінет № 6,  Барвінківський виконавчий комітет міської ради з 04 січня 2013 року по 22 січня 2013 року.

10.      Місце, дата та час початку проведення засідання конкурсного комітету: Харківська область, м. Барвінкове, вул. Леніна, 3, Барвінківський виконавчий комітет міської ради, кабінет заступника міського голови  06.02.2013 року о 9.00.

11.      Розмір плати за участь у конкурсі: безоплатно.

12.      Телефон для довідок з питань проведення конкурсу: т. (05757) 4-11-16, e-mail: barvrada2007@rambler.ru, сайт: www.barvinkove-mrada.com.ua

 

№ 03/13

Про затвердження  переліку об’єктів та види соціально корисних робіт

для виконання покарань засудженими до  громадських робіт у 2013 році

Розглянувши запити кримінально-виконавчої інспекції Барвінківського району від  10.12.2012р. № 22/16/7- 1849/Бл. та № 22/16/7-1861/Бл. з приводу визначення та затвердження переліку об’єктів, де будуть відбувати покарання засуджені до громадських  робіт на протязі 2013 року та перелік суспільно-корисних робіт, які вони будуть виконувати та визначення відповідальних посадових осіб, які будуть здійснювати контроль за ходом відбування засудженими покарання, відповідно до ч.1 ст.56 Кримінального кодексу України, ст.39 Кримінально-виконавчого кодексу України, ст.301, ст.3213 Кодексу України про адміністративні правопорушення, керуючись ст.28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Барвінківської міської ради

В И Р І Ш И В:

1.    Затвердити перелік об’єктів та види суспільно корисних робіт для виконання покарань засудженими до громадських робіт у 2013 року (додаток).

2.    Рекомендувати керівникам комунальних підприємств

директору КП «Благоустрій» Чередниченку В.І. та директору філії ХОКП «ДРІТ» БПКГ Гончару О.А.:

-  забезпечити контроль за виконанням засудженими визначених для них робіт та дотриманням правил техніки безпеки;

- своєчасно повідомляти  кримінально-виконавчу  інспекцію про ухилення засудженого від відбування покарання та переведення  його на інше місце роботи, появу на роботі в нетверезому стані, у стані наркотичного  або  токсичного  сп'яніння,  порушення  громадського порядку;

- вести облік та  щомісячно інформувати кримінально-виконавчу  інспекцію   про  кількість  відпрацьованих засудженим годин і його ставлення до праці.

 

3. Контроль за виконанням даного рішення  залишаю за собою.

Додаток 

 

ПЕРЕЛІК

об’єктів та  види суспільно корисних робіт для відбування покарань засудженими до громадських робіт  у 2013 році

Назва підприємства

Адреса

П.І.Б., керівника,

телефон

Вид робіт

1.

КП «Благоустрій»

вул.Леніна,20

 

- упорядкування пам’ятників, братських могил та інших місць поховання загиблих захисників Вітчизни і утримання  у належному стані  кладовищ;

 

- благоустрій та озеленення території міста, зон відпочинку та таке інше;

- роботи при проведенні ремонту або реконструкції об’єктів соціальної сфери навчальних дошкільних закладів;

- впорядкування територій міста з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій

- інформування населення про надання житлових субсидій;

2.

Філія ХОКП «ДРІТ» БПКГ

вул.Базарна, 35-а

 

- упорядкування території  підприємства та прилеглої території

 

 

 

 

- роботи при проведенні ліквідації аварійних поривів  водяних мереж міста

 

 

 

 

- благоустрій задіяної території при проведенні ліквідації аварійних поривів водо мереж міста;

 

 

 

 

- відновлення роботи рухомого складу підприємства

 

№04/13

З В І Т

про підсумки роботи зі зверненнями громадян,

що надійшли до міськвиконкому за  2012 рік

Робота із зверненнями громадян у Барвінківському виконавчому комітеті міської ради ведеться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 7 лютого 2008 року №109/2008, інших нормативних актів.  

Для забезпечення своєчасного та якісного розгляду заяв, скарг та пропозицій громадян, оперативного вирішення порушених в них питань були забезпечені певні заходи, а також створені належні умови прийому громадян.

 

 Протягом 2012 року до виконкому міської ради надійшло 200 звернень громадян, що на 19 звернень менше, ніж в 2011 році (219).Із загальної кількості звернень 166 громадян звернулися з письмовими заявами, що на 17 звернень менше, ніж за відповідний період 2011 року (183). 34 громадянина звернулись до міського голови  з усними зверненнями, що зменшилось, порівнюючи з минулим роком на 2 звернення (36). У зверненнях порушено 200 різних питань.

Порівнюючи показники звернень громадян в звітному році з показниками минулого року, можна зробити висновок, що кількість звернень по окремим показникам зменшилась.

                 Із загальної кількості звернень, що надійшли протягом  2012 року, питому вагу займають питання щодо соціального захисту – звернення про надання матеріальної допомоги на лікування та в зв’язку зі скрутним матеріальним  станом.,надання допомоги в забезпеченні дровами.  Якщо в 2011 році таких звернень надійшло 75, то в цьому році ця цифра складає 65 звернень. Їх зменшення пов’язано з неможливістю розгляду зазначених питань в 1 кварталі 2012 року в зв’язку  зі –збільшенням кількості заяв на поховання непрацюючих працездатних осіб – мешканців міста.

                Зменшилась кількість звернень щодо земельних відносин. Таких заяв надійшло17, в минулому  році  ця  цифра складала  41.  Це свідчить про те, що громадяни стали  більше дотримуватись добросусідських відносин, детальніше розбиратися в чинному законодавстві щодо земельних відносин.

                Зменшилася кількість звернень громадян стосовно комунального господарства. Таких заяв надійшло 82  ( у минулому році – 85 звернень). Зменшення  звернень відбулося за рахунок відсутності звернень щодо невдоволення мешканців міста прийнятими тарифами на утримання будинків , бо тарифи залишилися незмінними , а також проханнями надати допомогу в ремонті будинків, покрівель та наданні  інших  житлово-комунальних послуг. Із усіх звернень зазначеної категорії виконано 35, надано роз’яснення – по  47 зверненням. Основна причина, яка заважає  результативно реагувати на звернення громадян, - недостатнє фінансування житлово-комунального господарства міста. Разом з цим проблеми в роботі зі зверненнями громадян породжуються й суб’єктивними причинами: переслані міськвиконкомом за належність звернення в комунальне підприємство своєчасно не розглядаються, відповідь надсилається заявнику із запізненням, у відповіді не вказуються конкретні терміни виконання робіт. Бувають випадки перенесення термінів контролю із звернень громадян. 

                 В 2012 році надійшло 8 звернень щодо діяльності органів місцевого самоврядування,  в 2011 році - 4. Ці звернення надійшли від мешканців з проханням надання рішень виконкому та сесій міської ради попередніх скликань та років.

                 Збільшилась кількість звернень з питань житлової політики Якщо в    минулому році таких звернень надійшло 4, то в звітному році  - 7 звернень. 

               З питань освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності   надійшло 2 звернення.

З приводу роботи транспорту надійшло 3 звернення, в 2011 році -  1 , праці і заробітної плати – відсутні ,в анаголічному періоді 2011 року – також відсутні. Це свідчить про налагодженість роботи в цьому напрямку.

 В 2012 році на  7 збільшилась кількість колективних звернень і склала  52  звернень проти 45, що надійшли протягом  2011 року. В цих зверненнях ставились такі питання, як  відновлення водопостачання,, проведення ремонту будинку, системи каналізації та водопостачання ,   благоустрій прибудинкових територій, вирішення питань землекористування та інші (виготовлення зрубу на колодязь по вул.Механізаторів,надання фінансової допомоги в заміні водогону по вул.З.Космодем’янської,  ремонту дороги по вул.Донецька та освітлення цієї ж вулиці, надання допомоги в ремонті водопровідної магіс тралі по пр.Зеленому, водовідведення з вулиці Войкова) .

В цьому році надійшло 1 повторне звернення щодо проведення ремонту каналізаційного колектора по вул.Ковпака, в минулому році також 1 повторне звернення з цього ж питання.І хоч керівництво міської ради і доклало зусиль для  виконання  звернення мешканця територіальної громади, а посадовими  особами був посилений контроль за роботою зі зверненням , але у громадянина   виникла потреба повторно  письмово звернутися до міського голови  з зазначеною проблемою

                Збільшилась, порівнюючи з  минулим роком, кількість звернень, що надійшли з органів влади – 23 проти 21.Збільшення відбулося із-за неналежності їх відправлення заявниками. Всі  зазначені звернення свідчать про те, що переважна більшість проблем які порушуються в листах громадян, належить до компетенції міської ради, її  виконавчого комітету та комунальних служб. У той же час практика показує, що і задовольняються вони безпосередньо виконкомом міської ради та комунальними службами  міста .

  Із загальної кількості звернень, що надійшли протягом  2012 року до виконкому міської ради, кількість по категоріям громадян розподілилася таким чином:

-                  від  учасників та інвалідів війни,учасників бойових дій 7 (13), інвалідів 1,ІІ.ІІІ групи – 21 (24),ветеранів праці – 6 (33), «дітей війни» -20 (20), пенсіонерів – 84 (124),багатодітних сімей,одиноких матерів – 1 (4), від учасників ліквідації аварії на ЧАЕС – 1 (1). Ця категорія громадян найчастіше звертається з питаннями комунальних послуг, надання допомоги в проведенні лікування, придбання ліків, забезпечення житлом, тощо.

   Але, незважаючи на фінансові труднощі, виконавчим комітетом міської ради було задоволено всі звернення щодо соціального захисту, розв’язані питання та надані відповідні роз’яснення з питань земельних відносин, велику кількість звернень з питань житлово-комунального господарства та інших питань .Так, із загальної кількості звернень було задоволено 86, по 103 зверненням було надано роз’яснення згідно з чинним законодавством, 5 звернень переслано за належністю, 1 звернення повернуто авторові.

 Хоч ще і мають місце подекуди  факти байдужого ставлення з боку керівників комунальних служб міста , відповідальних працівників  виконавчого комітету міської ради  до потреб громадян, надання формальних відписок, замість пошуку шляхів вирішення поставлених питань, але ,безсумнівно, проводиться робота по всебічному роз’ясненню громадянам можливостей подальшого вирішення їхніх проблем у разі неможливості виконаня за належністю. Постійно посадовими особами ведеться робота в цьому напрямі, надаються консультації громадянам на особистому прийомі та в телефонному режимі, за запитаннями сусідів та родичів і доводиться до відома заявників  в усному чи письмовому виді. 

Листи громадян – це надзвичайно важливий канал зв’язку органів місцевого самоврядування з населенням, а тому організація роботи з розгляду звернень є одним із напрямків забезпечення соціально-політичної стабільності в місті. Враховуючи це, міськвиконком вживає заходи щодо вдосконалення цієї роботи  шляхом підвищення вимог та контролю до виконавців, в першу чергу, посадових осіб місцевого самоврядування.

Робота зі зверненнями постійно аналізується, підсумки аналітичної роботи обговорюються на засіданнях виконавчого комітету міської ради.

Для висвітлення роботи зі зверненнями громадян  використовуються  стенди міськвиконкому, які знаходяться у приміщенні і де громадяни можуть одержати інформацію, яка на сьогоднішній час найбільше їх турбує. У центрі уваги спеціаліста по роботі зі зверненнями громадян міськвиконкому знаходиться питання контролю за термінами розгляду звернень.

Питання про додержання вимог Закону України “Про звернення громадян” , указів  Президента  та інших законодавчих актів з цього питання  постійно перебуває під контролем міського голови, відповідальних працівників міськвиконкому, керівника комунального підприємства «Благоустрій».    

              Спеціалістом по роботі із зверненнями громадян надається в разі необхідності практична та методична допомога щодо роботи зі зверненнями громадян у підпорядкованій міській раді комунальній службі. У міській раді та її  КП «Благоустрій» вивішений графік прийому громадян  керівниками/

Надаючи важливого значення подальшому вдосконаленню методів роботи зі зверненнями громадян, діловому і оперативному  вирішенню порушених в них питань, міський голова проводить особистий прийом кожного понеділка та середи тижня, у необхідних випадках, за участю керівників і фахівців відповідних комунальних служб міста та посадових осіб виконавчого апарату.

Комунальними службами міста : КП “Благоустрій” , філією “ДРІТ” “ БКПГ”, незважаючи на фінансову нестабільність, проводяться роботи по виконанню піднятих заявниками питань. На вказаних підприємствах проводиться щотижневий особистий прийом громадян, де можна вирішити конкретні питання безпосередньо з керівником.

Аналіз стану забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення свідчить, що міськвиконкомом, його відділами, посадовими особами виконавчого апарату  було вжито дієвих заходів, спрямованих на вирішення важливих проблем населення міста, реалізацію конституційних прав і свобод громадян.

 

  № 05/13  

Про звіт  адміністративної комісії при міськвиконкомі

за роботу в  2012 році

Заслухавши звіт секретаря адміністративної комісії при міськвиконкомі  про роботу адміністративної комісії за 2012 рік, відповідно  до Кодексу України про адміністративні правопорушення , керуючись п.п.4 п. «б» ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської радb

ВИРІШИВ :

1.Інформацію секретаря адміністративної комісії при виконавчому комітеті міської ради   . про роботу адміністративної комісії  за 2012 рік  взяти до відома.

2. Адміністративній комісії при виконавчому комітеті міської ради:

2.1.Продовжити роботу щодо забезпечення своєчасного, всебічного та об’єктивного з’ясування обставин кожної справи, з’ясування причин та умов, що спричинили вчинення адміністративних правопорушень.

2.1. Продовжувати виконувати правозахисну, виховну та профілактичну роботу при розгляді справ про адміністративні правопорушення громадян міста.

2.2.Відповідно до статті 305 Кодексу України про адміністративні правопорушення здійснювати постійний контроль за правильністю та своєчасним виконанням постанов про накладення адміністративного стягнення.

2.3.Продовжувати практику роз’яснення населенню міста законодавства щодо дотримання громадянами правил благоустрою прилеглих територій.

3.Рекомендувати Барвінківському РВ ГУМВС України в Харківській області  активізувати свою роботу по виявленню адмінправопорушень та направленню матеріалів до адміністративної комісії при міськвиконкомі, разом з цим проводити роз'яснювальну та профілактичну роботу щодо недопущення вчинення  громадянами дій, які спричиняють порушення  Кодексу України про адміністративні правопорушення.

4. Рекомендувати відділу державної виконавчої служби управління юстиції Барвінківського району вжити заходів щодо своєчасного та у повному обсязі стягнення штрафів з громадян міста відповідно до постанов адміністративної комісії при виконавчому комітеті міської ради.

5 .Визнати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету від 28.02.2012 року № 18 "Про звіт голови адміністративної комісії при виконавчому комітеті Барвінківської міської ради».

6.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови  з питань діяльності виконавчих органів ради  

 

З В І Т

про роботу адміністративної комісії при міськвиконкомі

за 2012 рік

 

Відповідно до п.п.4 п. «б» ст. 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Кодексу України про адміністративні правопорушення адміністративна комісія при Барвіінківському виконавчому комітеті міської ради має повноваження на розгляд адміністративних справ, згідно зі статтею 218 Кодексу України про адміністративні правопорушення, тридцяти п’яти статтях кодексу. Завданням адміністративної комісії є розгляд справ про адміністративні правопорушення та винесення постанов, всебічне, повне і об’єктивне з'ясовування обставини кожної справи, вирішення їх в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесених постанов, а також виявляти причини та умови, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень.

 Протягом 2012 року проведено 4 засідання адміністративної комісії. На розгляд адміністративної комісії надійшло 5 справ (протоколи) про адміністративні правопорушення  складені працівниками Барвінківського РВ ГУМВС Українеи в Харківській області . Адміністративною комісією розглянуто та винесено 5 постанов про накладення адміністративного стягнення :

-   по ст. 152 КУпАП (порушення правил благоустрою) – 2 постанови;

-   по ст.154 ч.1 КУпАП ( порушення правил тримання котів та собак) – 1 постанова;     

-  по ст. 156 ч.2 КУпАП ( порушення паравил торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами )  - 1 постанова ;         

-   по ст.159 КУпАП (порушення правил торгівлі на риках) – 1 постанова;    

        Усні зауваження відповідно до статті 22 КУпАП та попередження про адміністративну відповідальність відсутні. Накладено штрафів на 5 правопорушників на загальну суму 1768 грн.

(Сплачено штрафів на загальну суму 1118  грн., з них оплачено добровільно 1118 грн.  Відсоток сплати за підсумками 2012 року складає  101,6 %.                                                     

        Що стосується роботи з Державною виконавчою службою, то до відділу ДВС управління юстиції протягом 2012 року на примусове виконання жодної із справ не направлено, бо всі штрафи сплачено добровільно.

        Головою та секретарем адміністративної комісії постійно ведеться робота з відділом Державної виконавчої служби управління юстиції та Барвінківським РВ ГУМВС Харківської області, посадовими особами міськвиконкому, які миають право на складання протоколів за скоєння адмінправопорушень щодо активізації своєї роботи, що стосується складання протоколів на адмінправопорушників.

 

 

Рішення виконавчого комітету Барвінківської міської ради

від       29 січня  2013 р.

 № 06/13    

   Про введення посади  сторожа  в ДНЗ № 2 «Ялинка»  в  м.Барвінкове

Відповідно до Закону України “Про дошкільну освіту” та розглянувши лист відділу освіти  Барвінківської  райдержадміністрації  від  03 січня  2013  року № 7 щодо введення посади  сторожа в   дошкільному навчальному закладі №2 «Ялинка», керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”,  Барвінківський  виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

1.Ввести з 01  березня  2013 року у дошкільному навчальному закладі № 2 «Ялинка» посаду  сторожа – 0,5 ставки .

2. Головному бухгалтеру відділу бухгалтерської служби виконавчого комітету міської ради Янгурській Н.В. внести зміни в фінансування витрат  ДНЗ № 2   на заробітну плату додаткової штатної одиниці,  сторожа – 0,5 ставки. 

        

3. Дане рішення  затвердити  на черговій сесії Барвінківської міської ради.

 

  

 № 07/13               

    Про зняття з квартирного обліку

Розглянувши матеріали житлової комісії від 25 січня 2013 року,  свідоцтво про смерть  гр..__, який перебував на квартирному обліку в міськвиконкомі на першочерговій черзі та помер 08.01.2013 р., керуючись п.2 ст. 40 Житлового Кодексу України, п.2 ст. 30 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”,  Барвінківський виконавчий комітет міської ради

 

                                                                        В И Р І Ш И В

     1.  Зняти  з квартирного обліку     в зв’язку зі смертю:  

 -  гр..___, який помер 08.01.2013 року.

 

     2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на спеціаліста з  соціальних питань міськвиконкому   

 

 №  08/13

Про клопотання перед Барвінківським районним судом

щодо  призначення опікуна над гр.___  

Розглянувши заяву гр.___  про призначення її опікуном над  донькою,       матеріали  опікунської  ради та взявши до уваги  що:

 - відповідно  довідки обласної психіатричної лікарні №2 від     24.12.2012 року  №  897 гр.___ страждає на психічну  хворобу: помірна розумова відсталість зі значним порушенням поведінки, є інвалідом  з дитинства по психічному захворюванню та в силу свого психічного розладу здоров’я потребує  стороннього догляду та нагляду ;

 -  на даний час Барвінківським районним судом розглядається цивільна справа за заявою  гр..__      про визнання   гр..___  Г  недієздатною;

- гр. __     на даний час мешкає разом з   матір’ю  по   вул. __  м. Барвінкове;

- відповідно характеристики  гр. ___       за  місцем  проживання   характеризується   позитивно.

  Керуючись  ст. 34 п. 4-б Закону  України  “ Про  місцеве  самоврядування  в  Україні”,  ст. 58   Цивільного  Кодексу  України,     виконавчий комітет Барвінківської міської ради

 

В И Р І Ш И В:

1. Клопотати перед Барвінківським районним судом щодо  призначення гр. __  опікуном над донькою,  гр..__   

 2.Зобов’язати  гр. ___        дбати  про  лікування, догляд  та  створення  необхідних  побутових  умов для    доньки.

3.Доручити  гр. ___      виконувати  юридичні  дії  від   імені  доньки, гр..___   

 

   № 09/13

Про надання дозволу  на отримання технічних умов

та розробки проекту індивідуального теплопостачання

 і відокремлення від мереж централізованого опалення в житлових будинках

Розглянувши заяви громадян міста Барвінкове щодо надання дозволу на отримання технічних умов та розробки проектів індивідуального теплопостачання і відокремлення від мереж централізованого опалення квартир в багатоквартирних житлових будинках, протокол засідання міжвідомчої комісії №51 від 25 січня 2013року , керуючись п.5 ст. 30 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет Барвінківської міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Надати дозвіл  громадянам міста на отримання технічних умов та розробки проектів індивідуального  теплопостачання і відокремлення від мереж централізованого опалення квартир в багатоквартирних житлових будинках   м. Барвінкове:

2. Зобов`язати вищеназваних громадян:

2.1.Виготовити за власний рахунок проекти індивідуального теплопостачання   квартир з розрахунком теплового балансу житлових будинків згідно з санітарними нормами та переліком необхідних до виконання робіт, в зв’язку з відокремлення від мереж централізованого опалення .

2.2.  Відповідно до проектної документації за власний рахунок виконати роботи по переобладнанню системи опалення в квартирах, узгодивши виконання робіт з філією ХОКП «Дирекція розвитку інфраструктури території», Барвінківським підприємством комунального господарства.

2.3. Після закінчення робіт і введення в експлуатацію індивідуального опалення знятись з обліку споживачів філії ХОКП “Дирекція розвитку інфраструктури території”.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови в питань діяльності виконавчих органів ради.  

    

              10/13

Про надання дозволу на  підключення житлового будинку

до центрального водогону міста

 Розглянувши заяву  гр. __  , які мешкають по    міста Барвінкове  щодо надання дозволу  на виготовлення проектно-технічної документації на підключення житлового будинку до міського водогону, технічні умови на підключення до комунального водогону м.Барвінкове, лист погодження на виконання земельних робіт, керуючись п.9 ст. 31 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет Барвінківської міської  ради

В И Р І Ш И В:

1. Надати дозвіл на підключення житлового будинку до міського водогону:

2.Зобов`язати   гр..__  .:

2.1.   Врізку в міський водогін виконати в присутності представника філії ХОКП «Дирекція розвитку інфраструктури території»»Барвінківське ПКГ».

2.2. Після  виконання робіт провести благоустрій задіяної території. В разі пошкодження інженерних комунікацій, дорожнього полотна вулиці, тротуарної доріжки і таке інше, відновити їх функціонування за власний рахунок і здати виконану роботу балансоутримувачу.

2.3. При виконанні всіх видів земляних робіт у 25-ти метровій охоронній зоні проходження кабелів  зв’язку необхідно перед початком проведення робіт отримати обов’язково погодження ГЕЛКС-272 РЦТЕТТМ-2 №82.

 3. Попередити гшр.__  що в разі порушення п.2  ст. 152 Адміністративного кодексу вони будуть притягнуті до адміністративної відповідальності.

 4. Контроль за виконанням рішення покласти на начальника відділу  ЖКГ міськвиконкому  . 

 

 № 11/13

 Про  надання адресної  одноразової матеріальної  допомоги громадянам  міста.

Розглянувши  заяви  громадян  з проханням про  надання  матеріальної  допомоги  на  лікування, виходячи з конкретних обставин, що склалися в сім’ях,  беручи до  уваги   акти  обстежень  матеріально-побутових  умов, інші надані документи, відповідно до Положенням  про  надання  матеріальної  допомоги  малозабезпеченим  громадянам  міста,  затвердженим   рішенням   ХХХ1 сесії  міської ради У скликання  від  26 лютого  2009 року № 441 зі змінами та доповненнями,  керуючись ст. 34 Закону України “Про місцеве  самоврядування  в  Україні”,   виконавчий  комітет Барвінківської  міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Надати адресну одноразову матеріальну допомогу на лікування наступним громадянам міста :

     3.Головному бухгалтеру відділу бухгалтерської служби виконавчого комітету міської ради  Янгурській Н.В.  сплатити  кошти  готівкою  в сумі  __ грн.  із  загального фонду.