Барвінківська міська рада Харківської області

 

 

Головна
Історія міста
Керівництво
Графік прийому
Регламент
Депутатський корпус
Постійні комісії
Сесії ради
Регуляторна діяльність
Публічна інформація
Комісії виконкому
Розпорядження
Закупівлі за держкошти
Рішення виконкому
Конкурс з управління будинком
 

РІШЕННЯ

від 24 липня 2018 року                                                                         №62/18

 

Про надання одноразової адресної  

матеріальної  допомоги громадянам

Розглянувши заяви громадян про надання одноразової матеріальної допомоги, беручи до  уваги надані документи, відповідно до Положення про порядок надання одноразової адресної матеріальної допомоги громадянам на території Барвінківської міської ради, затвердженого рішенням ХV сесії Барвінківської міської ради VІІ скликання від 21.12.2016 року №399 (зі змінами), керуючись ст.ст. п.п.1 п. «а» ч.1 ст.34, 52, 59  Закону  України “Про місцеве  самоврядування  в  Україні”,   виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Надати одноразову адресну матеріальну допомогу на лікування:

1.1. в розмірі 800,00 грн. (вісімсот гривень 00 коп.) кожному наступним громадянам:

1.1.1. Войнову Володимиру Гавриловичу  (відомості)

1.1.2. Арбузовій Валентині Гаврилівні  (відомості)

1.1.3. Поволоцькому Анатолію Олексійовичу (відомості)

1.1.4. Куплевацькій Людмилі Володимирівні  (відомості) на лікування сина Куплевацького Олександра Артуровича (відомості)

1.1.5. Биковій Наталії Миколаївні (відомості) на лікування чоловіка Бикова Володимира Васильовича (відомості)

1.1.6. Осадчій Зої Степанівні (відомості) на лікування чоловіка Осадчого Сергія Васильовича (відомості)

1.2. в розмірі 1000,00 грн. (одна тисяча гривень 00 коп.) кожному наступним громадянам:

1.2.1. Міщенко Олександру Олександровичу  (відомості) на лікування батька Міщенка Олександра Григоровича (відомості);

1.2.2. Мертвищевій Тетяні Анатоліївні (відомості)

2. Надати одноразову адресну матеріальну допомогу у зв’язку із скрутним матеріальним становищем в розмірі 800 грн. (вісімсот гривень 00 коп.). кожному наступним громадянам:

2.1. Орел Людмилі Василівні (відомості)

2.2. Поволоцькій Руслані Василівні (відомості);

2.3. Панфілович Таїсі Іванівні (відомості)

3. Надати одноразову адресну матеріальну допомогу учасникам антитерористичної операції в розмірі  2000,00 грн. (дві тисячі гривень 00 коп.) кожному:

3.1. Ястремському Олександру Геннадійовичу (відомості)

 

4.Відділу бухгалтерської служби  виділити  на зазначені  цілі із загального фонду  кошти   в розмірі 11200 грн. (одинадцять  тисяч двісті гривень 00коп.).

 

Міський голова                                                                   О.О.Бало

 

 

 

РІШЕННЯ

від 24 липня 2018 року                                                                          №63/18

 

Про продовження терміну проживання внутрішньо переміщених осіб в

житловому приміщенні для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб  по вул.Московській, 1

         Розглянувши заяву громадянки Гордієнко Валентини Іванівни, яка зареєстрована  на тимчасово окупованій території (відомості),  на даний час перебуває  на території м.Барвінкове та не має житла,  з приводу надання дозволу на продовження терміну проживання в житловому приміщенні для тимчасового проживання ВПО від 16.04.2018 року, відповідно до Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб»,  постанови Кабінету Міністрів України  від 31.03.2004р. (зі змінами) «Про затвердження Порядку формування фондів житла для тимчасового проживання та порядку надання і користування житловими приміщеннями з фондів житла для тимчасового проживання» та рішення  виконавчого комітету міської ради від 22.12.2016р. № 117/16 «Про формування фонду житла для тимчасового проживання ВПО та надання дозволу на заселення громадян для тимчасового проживання», керуючись п.п.2 п. «а»  ч.1 ст.30, ст.ст.42,59 Закону України  «Про місцеве самоврядування  в Україні», виконавчий комітет Барвінківської міської ради

В И Р І Ш И В:

         1. Надати дозвіл на продовження терміну тимчасового проживання у  житловому приміщенні для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб  по вул.Московська, №1, м.Барвінкове на строк до 25 жовтня 2018 року включно:

         - гр.Гордієнко Валентині Іванівні, (інформація).

         2. Директору БКП «Благоустрій» Осадчому Д.В. забезпечити продовження  договору на тимчасове проживання в житловому приміщенні на строк до 25 жовтня 2018 року включно.   

         3. Зобов’язати громадян, яким подовжено термін тимчасового проживання,  своєчасно та в повній мірі здійснювати оплату за житлово-комунальні послуги.

 

Міський голова                                                                  О.О.Бало

 

 

 

 

РІШЕННЯ

від 24 липня 2018 року                                                                      №64/18

 

Про хід виконання заходів комунальними підприємствами та дошкільними навчальними закладами міста щодо роботи в осінньо-зимовий період 2018-2019 років

Заслухавши інформацію директора Барвінківської філії КП«ОІТЦ», директора КП «Благоустрій», завідувачів ДНЗ про хід виконання заходів щодо підготовки до роботи в осінньо-зимовий період 2018-2019 років, керуючись п.3 ст.29 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Барвінківської міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Інформацію керівників комунальних підприємств міста та завідувачів ДНЗ міста про хід виконання заходів щодо підготовки до роботи в осінньо-зимовий період 2018-2019 років прийняти до відома (додається).

2. Керівникам комунальних підприємств та завідувачам ДНЗ міста продовжити роботу по виконанню  заходів з підготовки до роботи в осінньо-зимовий період 2018-2019 років.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів.

 

Міський голова                                                                            О.О.Бало

 

 

 

 

РІШЕННЯ

від 24 липня  2018 року                                                                         №65/18

 

         Про надання дозволу  на отримання технічних умов та розробки проекту індивідуального опалення в багатоквартирному житловому будинку

         Розглянувши заяви громадян на отримання технічних умов та розробки проекту індивідуального опалення квартири в багатоквартирному житловому будинку і відокремлення від мереж централізованого теплопостачання, керуючись п.5 ст. 30, ст.52, 59 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”,  виконавчий комітет Барвінківської міської ради

В И Р І Ш И В:

         1. Надати дозвіл  на отримання технічних умов та розробку проекту індивідуального газового опалення квартири в багатоквартирному житловому будинку:

         1.1. Жигайлу Віктору Прокоповичу - квартири №13 в багатоквартирному житловому будинку №57 по вул.Центральній в м.Барвінкове Харківської області;

         1.2. Мухіну Володимиру Володимировичу, Мухіній Раїсі Георгіївні, Мухіну Олександру Володимировичу, Мухіну Сергію Володимировичу – квартири №87 в багатоквартирному житловому будинку №37 по вул.Центральній в м.Барвінкове Харківської області;

         1.3. Пальчуну Григорію Васильовичу, Пальчун Ользі Пилипівні, Засіньовій Наталії Григорівні - квартири №81 в багатоквартирному житловому будинку №37 по вул.Центральній в м.Барвінкове Харківської області;

         1.4. Войнову Володимиру Гавриловичу, Войновій Надії Миколаївні – квартири №8 в багатоквартирному житловому будинку №4-а по вул.Центральній в м.Барвінкове Харківської області;

         1.5. Надежко Марії Степанівні – квартири №5 в багатоквартирному житловому будинку №18 по вул.Соборній в м.Барвінкове Харківської області.

         2. Виготовлення проектної документації та оплата робіт по встановленню чи переобладнанню системи опалення в квартирах здійснюються за рахунок власників (співвласників) відповідних квартир.

         3. Громадянам, зазначеним у п.п.1.1-1.5 п.1 рішення виготовлення проектної документації та встановлення/переобладнання системи опалення квартири здійснювати з дотриманням вимог чинного законодавства України та технічних умов, виданих енергопостачальною організацією.

        

Міський голова                                                                  О.О.Бало

 

 

 

 

РІШЕННЯ

від 24 липня 2018 року                                                                              №66/18

 

Про надання дозволу на видалення  зелених насаджень

         Розглянувши звернення директора БКП «Благоустрій» від 13.06.2018р. № 243, від 14.06.2018р. № 248, від 23.06.2018р. № 260, від 26.06.2018р. № 262, та звернення від 26.06.2018 року № 264, щодо надання дозволу на видалення аварійно-небезпечних дерев: (тополя – 1 шт.) по вул. Скрипника, № 11, (каштани – 2 шт.) по вул. Соборній, № 44, (сосна – 19 шт.) по вул. Освіти, ДНЗ № 2 «Ялинка», (тополі – 2шт.) по вул. Шевченка, № 88 та (каштани – 3 шт.) по вул. Соборній, № 39, які в разі падіння можуть завдати шкоди: дітям, мешканцям міста, будівлям, електромережі та враховуючі акти обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню, від 27.06.2018р., 02.07.2018 р.,12.07.2018 р. та 13.07.2018р., відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах» від 01.08.2006р. №1045, Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України, затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10.04.2006 року № 105, керуючись ст.ст. 6, 25 Закону України «Про рослинний світ», ст.28 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», ст.ст.30, 52, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Барвінківської міської ради

 

ВИРІШИВ:

         1. Стосовно видалення каштанів (3 шт.) по вул. Соборній, № 39, відповідно до звернення від 26.06.2018 року за № 264, акт обстеження від 13.07.2018 року, рекомендувати заявнику, директору БКП «Благоустрій» Осадчому Д.В., провести обрізування двох дерев, які знаходяться в задовільному стані, а саме частини гілок та стовбурів до небезпечної висоти.

         2. Надати директору БКП «Благоустрій» Осадчому Д.В. дозвіл на видалення зелених насаджень:

         - 2 аварійних дерева (каштани) по вул. Соборній, 44,згідно  звернення від 13.06.2018р. за № 243;

         - 1 аварійне дерево (тополя) по вул. Скрипника, 11, згідно звернення від 14.06.2018 р. за № 248;

         - 19 аварійних дерев (сосна), по вул. Освіти, ДНЗ № 2 «Ялинка», згідно звернення від 23.06.2018 р. за № 260;

         2 аварійних дерева (тополя), по вул. Шевченка, № 88, згідно звернення від 26.06.2018 року за № 262;

         - 1 аварійне дерево (каштан) по вул. Соборній, №39, згідно звернення від 26.06.2018 року за № 264.

         3. Видати БКП «Благоустрій» ордер на видалення зелених насаджень з встановленням терміну:

- видалення зелених насаджень – до 31 грудня 2018 року;

- проведення благоустрою – до 01 листопада 2018 року;

- проведення озеленення - до 01 травня 2019 року.

         4. Зобов’язати директора КП «Благоустрій» Осадчого Д.В :

4.1. Провести роботи по висадженню зелених насаджень відповідно до плану озеленення (додається) та проводити їх утримання протягом 3 років, по 3 саджанці низькорослих порід дерев за кожне видалене дерево, на території прилеглій до пам’ятника «Танк» по вул. Освіти.

4.2. Навести належний санітарний порядок на задіяній території протягом 7 днів після видалення дерев.

4. Директору КП «Благоустрій» Осадчому Д.В. деревину видалених дерев використати  для опалення приміщень дитячих навчальних закладів та приміщення для проживання ВПО по вул. Московській, 1.

         5. Видалення дерев здійснити без сплати їх відновної вартості.

         6. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

 

Міський голова                                                                            О.О. Бало

 

 

 

 

РІШЕННЯ

від 24 липня 2018 року                                                                      №67/18

 

Про затвердження конкурсної документації
для проведення конкурсу на надання послуг
 з вивезення твердих та рідких
побутових відходів в м.Барвінкове

 

Відповідно до Правил надання послуг з вивезення побутових відходів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 року №1070 (зі змінами), Порядку проведення конкурсу на надання послуг  з вивезення побутових відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.11.2011 року №1173, ст. 35-1 Закону України «Про відходи», керуючись  ст.ст.30, 40 та 59  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Барвінківської міської ради

ВИРІШИВ:

         1. Затвердити Конкурсну документацію для проведення конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів на території міста Барвінкове.

         2. Барвінківському виконавчому комітету міської ради забезпечити публікацію в офіційних друкованих засобах масової інформації місцевої сфери розповсюдження та офіційному веб-сайті Барвінківської міської ради в мережі Інтернет оголошення про проведення конкурсу з дотриманням вимог, встановлених п.8 Порядку проведення конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.11.2011 року №1173.

         3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

 

Міський голова                                                                   О.О.Бало

 

                                                                                                          ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                              рішенням виконавчого комітету

                                                                                              Барвінківської міської ради

                                                                                              від 24.07.2018 р. №67/18

 

Конкурсна документація

для проведення конкурсу на надання послуг

з вивезення побутових відходів

 

1) Найменування, місцезнаходження організатора конкурсу

Барвінківський виконавчий комітет міської ради

Адреса: 64701 Харківська  область м. Барвінкове вул. Центральна, 3.

 

2) Підстава для проведення конкурсу

Рішення ХХХІІІ сесії Барвінківської міської ради VІІ скликання від 06.04.2018 №825 «Про проведення конкурсу на надання послуг з вивезення твердих та рідких побутових відходів в м. Барвінкове»

 

3) Місце і час проведення конкурсу, прізвище та посада, номер телефону особи, в якої можна ознайомитися з умовами надання послуг з вивезення побутових відходів

Місце проведення конкурсу – 64701, Харківська обл., м. Барвінкове,
вул. Центральна, 3 (кабінет заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради).

Час проведення конкурсу – «31» серпня 2018 року о 14 год. 00 хв.

Посадова особа, в якої можна ознайомитися з умовами надання послуг з вивезення побутових відходів – начальник відділу з питань благоустрою та розвитку інфраструктури житлово-комунального господарства Недвига Валерій Олексійович.

Тел.: (05757) 4-22-36; (066) 304-86-78 

 

4) Кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу:

- наявність матеріально-технічної бази;

- вартість надання послуг;

- досвід роботи з надання послуг з вивезення побутових відходів;

- наявність та кількість працівників відповідної кваліфікації;

 

5) Обсяг послуг з вивезення побутових відходів та вимоги щодо якості надання послуг згідно з критерієм, що визначається відповідно до Правил надання послуг з вивезення побутових відходів

а) Відкачка ям з рідкими відходами –кількість вигрібних ям - 25шт. об`ємом до 9 куб.метрів кожна;

б) Вивіз твердих побутових відходів-контейнери-231шт.;

в) Вивіз твердих побутових відходів – лафет, самосвал (габаритні)- 100шт. за рік.

 

6) Перелік документів, оригінали або копії яких подаються учасниками конкурсу для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним вимогам

 

Для участі у конкурсі його учасники подають оригінали та (або) засвідчені в установленому законодавством порядку копії таких документів:

- заява на участь у конкурсі на надання послуг з вивезення твердих та рідких побутових відходів  (додаток 1); 

- балансового звіту суб'єкта господарювання за останній звітній період (1 півріччя);

-  довідки відповідних органів державної податкової служби і Пенсійного фонду України про відсутність (наявність) заборгованості за податковими зобов'язаннями та платежами до Пенсійного фонду України;

     - документа, що містить інформацію про технічний потенціал суб'єкта господарювання (кількість спеціально обладнаних транспортних засобів, які перебувають на балансі суб'єкта господарювання, наявність власної ремонтної бази та контейнерного парку тощо);

    - документа, що містить відомості про обсяги надання послуг із збирання та перевезення твердих,  великогабаритних,  ремонтних, рідких побутових відходів за останній рік;

     - технічних паспортів на спеціально обладнані транспортні засоби та довідки про проходження ними технічного огляду;

     - довідки-характеристики спеціально обладнаних транспортних засобів: тип, вантажопідйомність, наявність пристроїв автоматизованого геоінформаційного контролю та супроводу перевезення побутових відходів, реєстраційний номер, найменування організації, якій належать спеціально обладнані транспортні засоби, номер телефону керівника такої організації;

     - довідки про забезпечення створення умов для щоденного миття спеціально обладнаних  транспортних засобів, їх паркування та технічного обслуговування;

     - довідки про проходження водіями медичного огляду;

      - документа, що містить відомості про досвід роботи з надання послуг з вивезення твердих та рідких побутових відходів;

     - документа, що містить інформацію про кількість відходів, залучених учасником до повторного використання; кількість відходів, які використовуються як вторинна сировина; кількість відходів, які відправляються на захоронення, тощо;

    - інших документів, які подаються за бажанням учасника конкурсу і містять відомості про його здатність надавати послуги з вивезення побутових відходів (впровадження роздільного збирання, інформація про наявність диспетчерської служби тощо) належного рівня якості.

 

7) Характеристика території, де повинні надаватися послуги з вивезення побутових відходів: розміри та межі певної території населеного пункту та перелік розміщених у зазначених межах об'єктів утворення побутових відходів, середня відстань до об'єктів поводження з відходами та їх місцезнаходження.

Розмір території міста Барвінкове складає-2210,9065 га.

п/п

Перелік розміщених об'єктів утворення побутових відходів

Середня відстань до об'єктів поводження з відходами та їх місцезнаходження

1.

Багатоквартирні житлові будинки

від 0,5 км до 8 км

2.

Одноквартирні житлові будинки

від 0,5 км до 8 км

3.

Заклади освіти

від 1 км до 8 км

4.

Заклади культурно-просвітницького обслуговування

до 5 км

5.

Релігійні організації

до 5 км

6.

Заклади фізичної культури і спорту

до 5 км

7.

Заклади охорони здоров’я

до 2 км

8.

Заклади соціального забезпечення

до 3 км

9.

Кредитно-фінансові заклади

до 3 км

10.

Заклади торгівлі

до 8 км

11.

Заклади громадського призначення

до 5 км

12.

Заклади побутового обслуговування

до 5 км

13.

Житлово-експлуатаційні заклади

до 5 км

14.

Підприємства промисловості

до 8 км

15.

Підприємства організації транспорту

до 4 км

16.

Підприємства зв’язку

до 4 км

17.

МНС

до 2 км

18.

Інші об’єкти утворення побутових відходів

до 5 км

 

8) Характеристика об'єктів утворення  побутових  відходів  за джерелами їх утворення:

багатоквартирні житлові будинки:

- загальна кількість будинків, у тому числі будинки з п’ятьма і більше поверхами -78, приблизна кількість мешканців таких будинків – 3000чол.;

- 38 багатоквартирних будинків обладнані централізованою каналізацією,

-40 будинків – вигрібними ямами;

-  багатоквартирні житлові будинки обладнані 62 контейнерами.

 

Одноповерхові житлові будинки на 2 та більше квартири:

- загальна кількість будинків -186, в яких проживає приблизно 300 осіб;

- контейнери біля одноповерхових житлових будинків відсутні.

 

приватні будинки (садибна забудова):

- загальна кількість приватних будинків 4311, в яких проживає 5500 осіб;

 

підприємства, установи та організації:

-загальна кількість більше 120;

- 20 мають каналізації;

- на територіях підприємств, установ та організацій знаходиться 48 контейнери та 7 вигрібних ям для зберігання та збирання побутових відходів

 

     9) Характеристика,  включаючи потужність, та місцезнаходження об'єктів поводження з побутовими відходами (об'єкти  перероблення, сортування,  утилізації,  видалення відходів, об'єкти поводження з небезпечними відходами у складі побутових відходів тощо).
     У разі відсутності відповідного   об'єкта   поводження   з побутовими відходами на певній території або недостатнього обсягу потужностей для   відповідної   кількості   побутових   відходів (небезпечних відходів у складі побутових відходів) відходи повинні
перевозитися до  відповідного  найближчого  об'єкта  поводження  з ними за згодою:

- місцезнаходження об'єкту поводження з побутовими відходами: Харківська область, Барвінківський район, землі Іллічівської сільської ради;

- об'єкт поводження з відходами перебуває на балансі КП «Благоустрій»;

-площа об'єкту поводження з відходами складає 5,0га.;

- об'єкт поводження з відходами створений для захоронення побутових відходів без сортування та переробки;

-проектний обсяг видалення відходів (потужність) об'єкту поводження з відходами складає-1000т/рік;

- термін експлуатації об'єкту поводження з відходами розрахований до 2022року.

 

     10) Вимоги до конкурсних пропозицій

Конкурсна пропозиція подається особисто або надсилається поштою конкурсній комісії у конверті, на якому зазначаються повне найменування і місцезнаходження організатора та учасника конкурсу, перелік послуг, на надання яких подається пропозиція.

     11) Критерії оцінки конкурсних пропозицій                      
                   КРИТЕРІЇ ВІДПОВІДНОСТІ
        конкурсних пропозицій кваліфікаційним вимогам
------------------------------------------------------------------

|      Кваліфікаційні вимоги       |    Критерії відповідності   |

|----------------------------------+-----------------------------|

|1.  |Наявність в учасника         |перевага надається           |

|    |достатньої кількості         |учасникові, який має         |

|    |спеціально обладнаних        |спеціально обладнані         |

|    |транспортних засобів для     |транспортні засоби різних    |

|    |збирання та перевезення      |типів для збирання та        |

|    |побутових відходів (твердих, |перевезення усіх видів       |

|    |великогабаритних, ремонтних, |побутових відходів - твердих,|

|    |рідких побутових відходів,   |великогабаритних, ремонтних, |

|    |небезпечних відходів у       |рідких побутових відходів,   |

|    |складі побутових відходів),  |небезпечних відходів у       |

|    |що утворюються у житловій    |складі побутових відходів    |

|    |забудові та на підприємствах,|                             |

|    |в установах та організаціях, |для підтвердження факту      |

|    |розміщених у межах певної    |наявності достатньої         |

|    |території                    |кількості спеціально         |

|    |                             |обладнаних транспортних      |

|    |                             |засобів учасник подає        |

|    |                             |відповідні розрахунки з      |

|    |                             |урахуванням інформації про   |

|    |                             |обсяги надання послуг з      |

|    |                             |вивезення побутових відходів,|

|    |                             |наведеної у конкурсній       |

|    |                             |документації. Під час        |

|    |                             |проведення розрахунків       |

|    |                             |спеціально обладнані         |

|    |                             |транспортні засоби, рівень   |

|    |                             |зношеності яких перевищує    |

|    |                             |75 відсотків, не враховуються|

|    |                             |                             |

|    |                             |перевага надається           |

|    |                             |учасникові, який має         |

|    |                             |спеціально обладнані         |

|    |                             |транспортні засоби, строк    |

|    |                             |експлуатації та рівень       |

|    |                             |зношеності яких менший       |

|----+-----------------------------+-----------------------------|

|2.  |Можливість здійснювати       |наявність власного або       |

|    |щоденний контроль за         |орендованого контрольно-     |

|    |технічним станом транспортних|технічного пункту            |

|    |засобів власними силами,     |                             |

|    |виконання регламентних робіт |                             |

|    |з технічного обслуговування  |                             |

|    |та ремонту спеціально        |                             |

|    |обладнаних транспортних      |                             |

|    |засобів                      |                             |

|----+-----------------------------+-----------------------------|

|3.  |Підтримання належного        |наявність власного або       |

|    |санітарного стану спеціально |орендованого обладнання для  |

|    |обладнаних транспортних      |миття контейнерів та         |

|    |засобів для збирання та      |спеціально обладнаних        |

|    |перевезення побутових        |транспортних засобів         |

|    |відходів                     |                             |

|----+-----------------------------+-----------------------------|

|4.  |Можливість проводити в       |використання власного        |

|    |установленому законодавством |медичного пункту або         |

|    |порядку щоденний медичний    |отримання таких послуг на    |

|    |огляд водіїв у належним чином|договірній основі            |

|    |обладнаному медичному пункті |                             |

|----+-----------------------------+-----------------------------|

|5.  |Можливість забезпечити       |зберігання спеціально        |

|    |зберігання та охорону        |обладнаних транспортних      |

|    |спеціально обладнаних        |засобів забезпечують штатні  |

|    |транспортних засобів для     |працівники або інше          |

|    |перевезення побутових        |підприємство за договором на |

|    |відходів на підставі та у    |власній або орендованій      |

|    |порядку,                     |території виконавця послуг   |

|    |встановленому законодавством |                             |

|----+-----------------------------+-----------------------------|

|6.  |Наявність системи контролю   |перевага надається           |

|    |руху спеціально обладнаних   |учасникові, що використовує  |

|    |транспортних засобів під час |супутникову систему навігації|

|    |збирання та перевезення      |                             |

|    |побутових відходів           |                             |

|----+-----------------------------+-----------------------------|

|7.  |Вартість надання послуг з    |вартість надання послуг з    |

|    |вивезення побутових відходів |вивезення твердих,           |

|    |                             |великогабаритних, ремонтних, |

|    |                             |рідких побутових відходів,   |

|    |                             |небезпечних відходів у       |

|    |                             |складі побутових відходів    |

|    |                             |порівнюється окремо          |

|    |                             |                             |

|    |                             |перевага надається           |

|    |                             |учасникові, що пропонує      |

|    |                             |найменшу вартість надання    |

|    |                             |послуг                       |

|----+-----------------------------+-----------------------------|

|8.  |Досвід роботи з надання      |перевага надається           |

|    |послуг з вивезення побутових |учасникові, що має досвід    |

|    |відходів відповідно до вимог |роботи з надання послуг з    |

|    |стандартів, нормативів, норм |вивезення побутових відходів |

|    |та правил                    |відповідно до вимог          |

|    |                             |стандартів, нормативів, норм |

|    |                             |та правил понад три роки     |

|----+-----------------------------+-----------------------------|

|9.  |Наявність у працівників      |перевага надається           |

|    |відповідної кваліфікації (з  |учасникові, який не має      |

|    |урахуванням пропозицій щодо  |порушень правил безпеки      |

|    |залучення співвиконавців)    |дорожнього руху водіями      |

|    |                             |спеціально обладнаних        |

|    |                             |транспортних засобів під час |

|    |                             |надання послуг з вивезення   |

|    |                             |побутових відходів           |

|----+-----------------------------+-----------------------------|

|10. |Способи поводження з         |перевага надається           |

|    |побутовими відходами, яким   |учасникові, що здійснює      |

|    |надається перевага, у порядку|поводження з побутовими      |

|    |спадання: повторне           |відходами способом, який     |

|    |використання; використання як|зазначено у графі            |

|    |вторинної сировини; отримання|"Кваліфікаційні вимоги" цього|

|    |електричної чи теплової      |пункту у порядку зростання, і|

|    |енергії; захоронення         |з більшою кількістю побутових|

|    |побутових відходів           |відходів                     |

------------------------------------------------------------------

 

     12) Проведення організатором конкурсу зборів його учасників з метою надання роз'яснень щодо змісту  конкурсної  документації  та внесення змін до неї

Учасник конкурсу має право не пізніше ніж за сім календарних днів до закінчення строку подання конкурсних пропозицій письмово звернутися за роз’ясненням щодо змісту конкурсної документації до організатора конкурсу.

 Організатор конкурсу протягом трьох робочих днів з моменту отримання звернення про роз’яснення до закінчення строку подання конкурсних пропозицій надає письмове роз’яснення.

У разі надходження двох і більше звернень про надання роз’яснення щодо змісту конкурсної документації організатор конкурсу проводить збори його учасників з метою надання відповідних роз’яснень. Про місце, час та дату проведення зборів організатор конкурсу повідомляє учасників протягом трьох робочих днів.

Організатором конкурсу ведеться протокол зазначених зборів, який надсилається або надається усім учасникам зборів в день їх проведення.

     

13) Способи, місце та кінцевий строк подання конкурсних пропозицій

Спосіб подання конкурсних пропозицій – особисто або поштою

Місце подання конкурсних пропозицій – 64701, Харківська обл., м. Барвінкове, вул. Центральна, 3.

Кінцевий строк подання конкурсних пропозицій - «27» серпня 2018 року до 17год. 00хв..

Конверти з конкурсними пропозиціями, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються учасникам конкурсу.

Організатор конкурсу має право прийняти до закінчення строку подання конкурсних пропозицій рішення щодо його продовження. Про своє рішення, а також зміну місця, дня та часу розкриття конвертів організатор конкурсу повинен повідомити всіх учасників конкурсу, які подали документи на участь у конкурсі.

Учасник конкурсу має право відкликати власну конкурсну пропозицію або внести до неї зміни до закінчення строку подання пропозицій.  

 

14) Місце, дата та час розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями

Місце розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями -  64701, Харківська обл., м. Барвінкове, вул. Центральна, 3

 Дата та час розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями – «31» серпня 2018 року о 14 год. 00 хв.

 

 

                                                                                                            Додаток 1

                                                                                              до конкурсної документації

ЗАЯВА

на участь у конкурсі на надання послуг з вивезення твердих та рідких побутових відходів

І. Загальні дані

Повне найменування підприємства (організації)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

               Скорочене найменування підприємства (організації)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ідентифікаційний код підприємства (організації)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

               Прізвище, ім’я,  по батькові керівника підприємства (організації)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

               Телефон                                                                                                                           Факс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

               Мобільний телефон                                                                                         Контактна особа 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Місцезнаходження  підприємства (організації)

Область                                                                                                                                           Поштовий індекс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Район

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Місто (село)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вулиця

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Будинок                                                                             Квартира (офіс)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Банківські реквізити

Розрахунковий рахунок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

у

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МФО

 

 

 

 

 

 

 

 

Розрахунковий рахунок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      До заяви додаю документи відповідно до Переліку документів, що подаються для участі в конкурсі з визначення робочого органу, затвердженого в установленому порядку.

Заява подана                                                                                                   

„_____”__________20 __р.             ______________                           ________________________

                                                           (підпис заявника)               (прізвище, ім’я, по батькові)

 М.П.

 

                                                                       Додаток 2

                                                                       до конкурсної документації перелік                                                                                                          організацій, установ, підприємств які утворюють ПВ

№ п/п

Назва

Адреса

Відомості про балансоутримувача

Наявність, кількість, належність контейнерів (майданчиків), для зберігання та збирання побутових відходів 

Наявність, кількість, вигрібних ям для зберігання та збирання побутових відходів

1

РДА

Центральна, 8

 

2

1

2

Міська рада

Центральна, 3

 

 

 

3

Кафе «Клеопатра»

Калинова, 4

 

2

 

4

ЦРЛ

Незалежності

 

3

 

5

Прокуратура

Пушкіна

 

1

 

6

Сільгоспуправа

Центральна, 1

 

1

 

7

Вокзал

Привокзальна

 

2

 

8

Тракторна бригада

Скрипника

 

2

 

9

Гараж Благоустрою

Маяковського,21

 

1

 

10

Будинок побуту

Центральна

 

1

 

11

Магазин «Клас»

Центральна

 

2

 

12

Райспоживспілка

Центральна

 

2

 

13

Магазин «Аннушка»

Навродського

 

2

 

14

Магазин Кулінічі

Освіти

 

3

 

15

Нафтопродукти

Козацька, 107

 

1

1

16

Успенській храм

І. Плиса, 3

 

2

 

17

УПК

Некрасова, 1

 

1

 

18

ЗОШ №1

Освіти, 80

 

 

 

19

ЗОШ №2

Соборна, 47

 

1

1

20

ЗОШ №3

Ломоносова, 5

 

 

1

21

ЗОШ №4

Шевченко,86

 

1

1

22

ДЮСШ

Центральна, 61-а

 

 

 

23

ДНЗ №1

Соборна, 13

 

1

 

24

ДНЗ №2

Освіти, 132

 

1

1

25

ДНЗ №3

Освіти,25

 

1

 

26

ДНЗ №4

Ломоносова, 9

 

1

1

27

Магазин «Алла»

Б.Хмельницького

 

 

 

28

Поліція

Б.Хмельницького,15

 

1

 

29

Суд

Б.Хмельницького,6

 

1

 

30

Магазин «Люкс»

Освіти,

 

1

 

31

Ощадбанк

Освіти,

 

 

 

32

Мегабанк

Освіти

 

 

 

33

Готель

І.Величка

 

 

 

34

Кулінарія

І.Величка

 

 

 

35

Магазин «Ягідка»

Освіти

 

 

 

36

АЗС

Освіти

 

1

 

37

Магазин «Каштан»

Освіти

 

1

 

38

АФ Подолівська

Скрипника

 

 

 

39

АФ Барвінківська

Скрипника

 

 

 

40

ТОВ АФ «Барвінок»

Скрипника

 

 

 

41

Магазин

Мічуріна

 

 

 

42

Магазин

Слов’янська (Київська)

 

 

 

43

Магазин

Київська, 313

 

 

 

44

Магазин

Київська, 305

 

 

 

45

Магазин «Корона»

Київська

 

 

 

46

Магазин «Гастроном»

Київська

 

 

 

47

Хлібна база

Київська

 

1

 

48

База «Млин»

Київська

 

 

 

49

Магазин «Малинка»

Соборна

 

 

 

50

Елеватор

Соборна

 

1

 

51

Готель

Соборна

 

 

 

52

Квітковий магазин

Соборна

 

 

 

53

Магазин буд.матеріалів

Соборна

 

 

 

54

Магазин «Ізюминка»

Центральна (привокзальна площа)

 

 

 

55

Магазин «Зодіак»

Центральна (привокзальна площа)

 

 

 

56

Магазин «Продуктовий»

Центральна (привокзальна площа)

 

 

 

57

Надання ритуальних послуг

Центральна (привокзальна площа)

 

 

 

58

Продуктовий магазин (ФО-П Іванюк)

Центральна

 

 

 

59

Будинок культури

Соборна

 

2

 

60

Перукарня «Діана»

Соборна

 

 

 

61

Магазин «Всесвіт»

Соборна

 

1

 

62

Укрпошта

Центральна

 

1

 

63

Магазин «Все по 3»

Центральна

 

 

 

64

Продуктовий магазин

Центральна

 

 

 

65

Магазин «Ваш Будинок»

Центральна

 

 

 

66

Магазин Орифлейм, Огородник

Центральна

 

 

 

67

ФО-П Ляшенко,

Ритуальні послуги

Центральна

 

 

 

 

68

Магазин «Карапуз»

Центральна

 

 

 

69

ФО-П Канюка

Центральна

 

 

 

70

Ветаптека

Центральна

 

 

 

71

Аптека

Центральна (біля ДЮСШ)

 

1

 

72

Магазин «Престиж»

Центральна

 

 

 

73

Магазин Кулінічі

Центральна

 

 

 

74

Магазин Балаклійський

Центральна

 

 

 

75

Квітковий магазин (ФО-П Мірошніченко)

Центральна

 

 

 

76

Магазин «Приятные мелочи»

Центральна

 

 

 

77

Аптека

Центральна

 

 

 

78

Магазин електротоварів

Центральна

 

 

 

79

Магазин «Еліт»

Центральна

 

 

 

80

Магазин «Мобілочка»

Центральна

 

 

 

81

Магазин «Каприз»

Центральна

 

 

 

82

Аптека 911

Центральна

 

 

 

83

Магазин «Водолій»

Центральна

 

 

 

84

Магазин «Хозяйка»

Центральна

 

 

 

85

Ринок

Центральна

 

1

 

86

АЗС

Центральна

 

1

 

87

Кафе «Рандеву»

Центральна

 

 

 

88

Супермаркет Барвінок

Центральна

 

1

 

89

Нова пошта

Центральна

 

 

 

90

Магазин «Їжачок»

Центральна

 

1

 

91

Кафе «Сто пудов», магазин

Першотравнева

 

 

 

92

Банк Аваль

Центральна

 

 

 

93

Приват Банк

Центральна

 

 

 

94

ДПІ

Першотравнева

 

 

 

95

УДКСУ в Барвінківському районі

Першотравнева

 

 

 

96

Центральна аптека

Першотравнева

 

 

 

97

МНС

Першотравнева

 

 

 

98

Магазин ФО-П Кохан

Центральна

 

 

 

99

Магазин «Ваш будинок»

Центральна

 

 

 

100

Магазин ФО-П Романенко

Центральна

 

 

 

101

Магазин «Світ бажань»

Центральна

 

 

 

102

Магазин «Восторг»

Центральна

 

 

 

103

Магазин ФО-П Удовіченко

Центральна

 

 

 

104

ФО-П Будицький

Центральна

 

 

 

105

АЗС

Київська

 

 

 

106

АЗС

Слов’янська

 

 

 

107

Магазин «Сто пудов»

Надеждівка

 

 

 

108

Продуктовий магазин

Надеждівка

 

 

 

109

Ветеринарна лікарня

Навродського

 

1

 

110

ПФУ

Першотравнева

 

 

 

111

Архівний відділ

Першотравнева

 

 

 

112

Територіальний центр соціального захисту

Калинова

 

 

 

113

УСЗНР

Освіти

 

 

 

114

Магазин «Марка»

Освіти

 

 

 

115

Магазин «Смак»

Освіти

 

1

 

116

Центр зайнятості

Б.Хмельницького

 

 

 

 

та інші

 

 

 

 

 

Всього

 

 

48

7

 

 

РІШЕННЯ

від 24 липня 2018 року                                                                          №68/18

 

Про внесення змін до свідоцтва
про право власності на житло

Розглянувши звернення громадянки Компанієць В.П. щодо внесення змін до свідоцтва про право власності на житло від 26 грудня 1997 року в частині виправлення адреси у зв’язку із допущеною помилкою, керуючись ст.ст. 40, 52, 59 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет Барвінківської міської ради

 

В И Р І Ш И В:

 

           1. Внести зміни до Свідоцтва про право власності на житло, видане виконавчим комітетом Барвінківської міської ради 25 лютого 1992 року щодо жилого приміщення, яке розташоване по вул. Освіти (колишня вул.50 років Радянської України), м.Барвінкове, а саме  номер будинку зазначити «154а» замість «154».

         2. Громадянці Компанієць Вірі Петрівні здійснити реєстрацію змін, шляхом  державної реєстрації права власності на домоволодіння, яке розташоване по вул.Освіти (колишня вул.50 років Рад.України), №154а, м.Барвінкове, Харківської області,  відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію прав та їх обтяжень».

 

Міський голова                                                                  О.О. Бало

 

 

 

РІШЕННЯ

від 24 липня 2018 року                                                                          №69/18

 

Про передачу квартири у власність громадян

         Розглянувши заяву громадян Держипільської В.А. та Осової Я.І. про передачу квартири у власність, відповідно до Положення про порядок передачі квартир (будинків), жилих приміщень у гуртожитках у власність громадян, затвердженого Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України 16.12.2009  №396, на підставі Закону  України  "Про приватизацію державного житлового  фонду", керуючись ч.1 ст.30, ст.ст.52,59 Закону України  «Про місцеве самоврядування  в Україні», виконавчий комітет Барвінківської міської ради

ВИРІШИВ:

         1. Надати гр.Держипільській Віті Анатоліївні та гр.Осовій Яні Іванівні дозвіл на приватизацію квартири №14 у будинку №39 по вул.Центральна, м.Барвінкове, Барвінківський р-н, Харківська обл., загальною площею 52,0 кв.м., з державного житлового фонду (житлового фонду Барвінківської міської ради).

         2. Передати квартиру №14 у будинку №39 по вул.Центральна, м.Барвінкове, Барвінківський р-н, Харківська обл., загальною площею 52,0кв.м. з державного житлового фонду у спільну часткову власність громадянам:

         - Держипільській Віті Анатоліївні (відомості)

         - Осовій Яні Іванівні (відомості)

          3. Рекомендувати громадянам Держипільській В.А.  та Осовій Я. І. упродовж 30 днів з дня отримання рішення здійснити державну реєстрацію права спільної часткової власності на квартиру відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та надати відомості про здійснення державної реєстрації права до  КП «Благоустрій» та Барвінківського КПТІ для внесення змін до облікових даних.

 

Міський голова                                                                   О.О.Бало

 

 

 

РІШЕННЯ

від 24 липня 2018 року                                                                        №70/18

 

Про  розгляд  протоколів  про 

адміністративне  правопорушення

         Розглянувши  протоколи  про  адміністративні  правопорушення, відповідальність  за  які  передбачено  статтями  197  та  198  Кодексу  України  про  адміністративні  правопорушення, відповідно  до постанови  КМУ  від  02  березня  2016 року  № 207 «Про  затвердження  Правил  реєстрації  місця  проживання  та  Порядку  передачі  органами  реєстрації  інформації  до  Єдиного державного  демографічного  реєстру»,  приймаючи  до  уваги  обставини  вчинення  адміністративного  правопорушення,  вивчивши  обставини, що  пом’якшують  і обтяжують  відповідальність  та  інші  обставини, що  мають  значення   для  правильного  вирішення  справи,  враховуючи  пропозиції  членів  виконавчого  комітету  міської  ради, керуючись ст. 219  КУпАП Барвінківський  виконавчий  комітет  міської  ради,

ВИРІШИВ:

         1. Відповідно  до частини  1  статті 197 Кодексу  України  про адміністративні  правопорушення  накласти  адміністративне  стягнення  у вигляді   попередження  на  наступних  правопорушників:

         - Біленко Анастасію Ігорівну (протокол №66 від 05.07.2018р.);

         - Топала Андрія Івановича (протокол №67 від 11.07.2018р.);

         - Забудченка Вадима Валентиновича (протокол №68 від 11.07.2018р.);

         - Гончар Оксану Владиславівну (протокол №69 від 13.07.2018р.);

         - Долбнєву Аліну Ігорівну (протокол №70 від 17.07.2018р.);

         - Чорну Жанну Валентинівну (протокол №71 від 17.07.2018р.);

         - Ковзік Олександра Вікторовича (протокол №72 від 17.07.2018р.);

         2. Постанови про накладення адміністративного стягнення направити правопорушникам  відповідно  до чинного  законодавства  України.

 

Міський голова                                                                  О.О.Бало

 

 

 

РІШЕННЯ

від 24 липня 2018 року                                                                      №71/18

 

Про затвердження розпоряджень

міського голови

Розглянувши  розпорядження, прийняті міським головою за період між засіданнями виконавчого комітету Барвінківської міської ради, керуючись п.п.2 п. «а» ч.1 ст.34, ст.ст.42, 52, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

1. Затвердити розпорядження міського голови:

1.1. від 05 липня 2018 року №161р «Про призупинення роботи ДНЗ (ясел-садка) №1 «Промінець» Барвінківської міської ради для проведення ремонтних робіт в приміщеннях»;

1.2. від 10 липня 2018 року №165р «Про призупинення роботи ДНЗ (ясел-садка) №1 «Сонечко» Барвінківської міської ради для проведення ремонтних робіт в приміщеннях».

 

Міський голова                                                                            О.О.Бало

 

 

 

РІШЕННЯ

від 24 липня 2018 року                                                                      №72/18

 

Про затвердження заходів по підготовці

та проведенню святкування 365-ї річниці

заснування міста Барвінкове

 

З метою гідного вшанування знаменної події заснування міста Барвінкове, національно-патріотичного та естетичного виховання сучасного покоління, пропагування мистецьких здобутків міста, належної підготовки  та відзначення Дня міста Барвінкове, відповідно до рішення Барвінківської міської ради від 22.12.2018 року № 698 «Про виконання заходів і кошторису витрат за 2017 рік міської «Програми культурного розвитку м.Барвінкове на 2016-2020 роки» та затвердження заходів на 2018 рік», керуючись статтями 32, 42, 52 та 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Барвінківської міської ради

ВИРІШИВ:

1. Затвердити заходи по підготовці та проведенню святкування 365-ї річниці заснування міста Барвінкове (додається).

         2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

 

Міський голова                                                                            О.О.Бало