Барвінківська міська рада Харківської області

 

 

Головна
Історія міста
Керівництво
Графік прийому
Регламент
Депутатський корпус
Постійні комісії
Сесії ради
Регуляторна діяльність
Публічна інформація
Комісії виконкому
Розпорядження
Закупівлі за держкошти
Рішення виконкому
Конкурс з управління будинком
 

РІШЕННЯ

 

від 05 січня  2017 року                                                                           №1/17

Про заселення внутрішньо переміщених осіб
в житлове приміщення для тимчасового проживання
 внутрішньо переміщених осіб  по вул.Московській, 1

Розглянувши заяви гр.Гавриленка Сергія Олексійовича, зареєстрованого на тимчасово окупованій території в м.Горлівка Донецької області від 04.01.2017р. та гр. Харчілава Ізи, зареєстрованої на тимчасово окупованій території в м.Горлівка Донецької області від 04.01.2017р.з приводу надання дозволу на заселення в житлове приміщення для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб по вул.Московській, 1 для тимчасового проживання, як внутрішньо переміщених осіб, відповідно до Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб»,  постанови Кабінету Міністрів України  від 31.03.2004р. (зі змінами) «Про затвердження Порядку формування фондів житла для тимчасового проживання та порядку надання і користування житловими приміщеннями з фондів житла для тимчасового проживання» та рішення  виконавчого комітету міської ради від 22.12.2016р. № 117/16 «Про формування фонду житла для тимчасового проживання ВПО та надання дозволу на заселення громадян для тимчасового проживання», керуючись п.п.2 п. «а»  ч.1 ст.30, ст.ст.52,59 Закону України  «Про місцеве самоврядування  в Україні», Барвінківський виконавчий комітет міської ради

 

В И Р І Ш И В:

 

        1. Враховуючи необхідність заселення внутрішньо переміщених осіб, які на даний час перебувають на території м.Барвінкове та не мають житла, надати ордери на житлове приміщення з фонду житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб наступним громадянам на тимчасове проживання:

-         Гавриленку Сергію Олексійовичу, громадянину України, зареєстрованому  на тимчасово окупованій території в м.Горлівка Донецької області - в житловому приміщенні для тимчасового проживання ВПО по вул.Московській, 1  житловою площею 11,4 м2, склад сім’ї - 1 чоловік;

-         Харчілаві Ізі, громадянці Грузії, зареєстрованій на тимчасово окупованій території в м.Горлівка Донецької області (разом із малолітньою дитиною – Харчилава Катерина Сергіївна, 29.11.2015 р.н.) - в житловому приміщенні для тимчасового проживання ВПО по вул.Московській, 1  житловою площею 12,1 м2, склад сім’ї - 2 чоловіки.

         2. Директору БКП «Благоустрій» Усатову І.А. забезпечити заселення вищезазначених громадян для тимчасового проживання в житловому приміщенні по вул.Московській, 1 та укласти договори на тимчасове проживання в житловому приміщенні зі строком до 3-х місяців.   

         3. Затвердити квартирну плату та житлово-комунальні послуги по житловому приміщенню для тимчасового проживання ВПО по вул.Московській,1 (додаються). 

         4. Зобов’язати громадян, яким видано ордер на тимчасове проживання, своєчасно та в повній мірі здійснювати оплату за житлово-комунальні послуги з моменту укладання договору найму житлового приміщення.       

         5. Після закінчення встановленого строку тимчасового проживання громадянам звільнити надане житлове приміщення для тимчасового проживання.

         6. Контроль за виконанням рішення  покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Коцаря В.М.

 

 Міський голова                                                                О.О.    Бало    

 

 

 

РІШЕННЯ

 

від  05 січня  2017 року                                                                          № 2/17

 

             Про  розгляд  протоколів  про  адміністративне  правопорушення

 Розглянувши  протоколи  про  адміністративні  правопорушення, відповідальність  за  які  передбачено  статтями  197  та  198  Кодексу  України про  адміністративні  правопорушення, відповідно  до постанови  КМУ  від  02  березня  2016 року  № 207 « Про  затвердження  Правил  реєстрації  місця  проживання  та  Порядку  передачі  органами  реєстрації  інформації  до Єдиного державного  демографічного  реєстру»,  приймаючи  до  уваги обставини  вчинення  адміністративного  правопорушення,  вивчивши обставини, що  пом’якшують  і обтяжують  відповідальність  та  інші обставини, що  мають  значення   для  правильного  вирішення  справи, враховуючи  пропозиції  членів  виконавчого  комітету  міської  ради, керуючись ст. 219  КУпАП Барвінківський  виконавчий  комітет  міської  ради,

 

 В И Р І Ш И В:

 

1. Відповідно  до частини  1  статті 197 Кодексу  України  про  адміністративні  правопорушення  накласти  адміністративне  стягнення  у  вигляді     попередження  на  наступних  правопорушників:

- Богун Анжелу Олександрівну,

- Лєпісу Надію Сергіївну,

- Приймак Карину Федорівну,

- Приймак Карину Федорівну,

- Голіней Олену Миколаївну.

2. Постанови про накладення адміністративного стягнення направити правопорушникам  відповідно  до чинного  законодавства  України.

 

Міський голова                                                                    О.О.Бало

 

РІШЕННЯ

 

від 26 січня 2017 року                                                                                     №3/17

 

Про затвердження плану роботи виконавчого

комітету Барвінківської міської ради на 2017 рік

 

Розглянувши проект плану роботи виконавчого комітету Барвінківської міської ради на 2017 рік, керуючись ст.ст.40, 52, 59  Закону  України  “Про місцеве  самоврядування  в  Україні”,   Барвінківський виконавчий  комітет міської ради

 

В И Р І Ш И В:

 

1. Затвердити план роботи виконавчого комітету Барвінківської міської ради на 2017 рік (додається).

2. Контроль за виконанням даного рішення залишаю за собою.

 

Міський голова                                                                  О.О.Бало

 

                                                                                                              ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                              рішенням Барвінківського виконавчого

                                                                                                              комітету міської ради від 26.01.2017 №3/17

 

ПЛАН

  роботи  засідань  виконавчого  комітету Барвінківської  міської  ради  на  2017  рік.

 

№ п.п.

зміст

Термін виконання

Відповідальні  за  підготовку

примітка

1  квартал

1

Звіт  про  підсумки  роботи  зі  зверненнями  громадян  за  2016 рік

Січень

Жудіна Г.В.- спеціаліст 1 кат. по  роботі  зі зверненнями  громадян

 

2

Про  затвердження  ропоряджень  міського  голови

Січень

Рижова  Н.С. -  начальник  відділу  ЗВСП та РП

 

3

Питання  містобудування  та  архітектури

Січень

Даньшина  І.В.-начальник  відділу з питань  житлово-комунального  господарства, цивільного  захисту,  містобудування  та  архітектури  Барвінківської  РДА

 

4

Звіт  голови  адмінкомісії  за  2016 рік

Січень 

Коцар  В.М. -голова  адмінкомісії

 

5

Звіт  директора  КП «Благоустрій» щодо  заключення  договорів з  вивезення  твердих  побутових  відходів

Лютий

Усатов І.А.- директор  КП «Благоустрій»

 

6

Звіт  директра  КП «Благоустрій»  про  стан  реалізації  роботи  по  заключенню  договорів  по  утриманню  будинків  і  споруд

Лютий

Усатов  І.А.- директор  КП «Благоустрій»

 

7

Про  затвердження  розпоряджень  міського  глови

Лютий

Рижова  Н.С. -  начальник  відділу  ЗВСП та РП

 

8

Питання  містобудування  та  архітектури

 Лютий

Даньшина  І.В.-начальник  відділу з питань  житлово-комунального  господарства, цивільного  захисту,  містобудування  та  архітектури  Барвінківської  РДА

 

9

Питання  житлової  комісії

Лютий

Рижова  Н.С. -  начальник  відділу  ЗВСП та РП

 

10

Питання  опікунської  ради

Лютий

Рижова  Н.С. -  начальник  відділу  ЗВСП та РП

 

11

Затвердження  заходів  щодо  проведення санітарно-екологічного  двомісячника  по  благоустрою  територій  міста

Березень 

Коцар В.М.- заступник  міського  голови  з питань діяльності  виконавчих  органів  ради.

 

12

Про  затвердження  розпоряджень  міського  глови

Березень

Рижова  Н.С. -  начальник  відділу  ЗВСП та РП

 

 

13

Розгляд  звернень  громадян  про  надання  матеріальної  допомоги

Березень

Жудіна Г.В., -спеціаліст 1 кат. по  роботі  зі зверненнями  громадян

 

14

Питання  житлової  комісії

Березень

Рижова  Н.С. -  начальник  відділу  ЗВСП та РП

 

 

15

Питання  опікунської  ради

Березень

Рижова  Н.С. -  начальник  відділу  ЗВСП та РП

 

 

16

Питання  містобудування  та  архітектури

Березень

Даньшина  І.В.-начальник  відділу з питань  житлово-комунального  господарства, цивільного  захисту,  містобудування  та  архітектури  Барвінківської  РДА

 

17

Про  надання  дозволу  на  видалення  зелених  насаджень

Березень

Топал  Н.І.-спеціаліст 1 категорії  по  контролю за  благоустроєм  території міста

 

П  квартал

1

Звіт  про виконання  бюджету  м.  Барвінкове  за  1  квартал  2017  року

Квітень

Янгурська  Н.В.-  начальник  відділу  бухгалтерської  служби  міськвиконкому, головний  бухгалтер

 

2

Хід  виконання  заходів  щодо  проведення санітарно-екологічного  двомісячника  по  благоустрою  території  міста

Квітень

Коцар В.М.- заступник  міського  голови  з питань діяльності  виконавчих  органів  ради.

 

3

Затвердження заходів комунальних підприємств  міста  щодо  підготовки  до  роботи  в  осінньо-зимовий  період  2017-2018 роки

Квітень 

Коцар В.М.-заступник  міського  голови  з питань діяльності  виконавчих  органів  ради.

 

4

Затвердження  заходів  дошкільних  навачльних  закладів  міста  щодо підготовки  до  роботи  в  осінньо-зимовий  період  2017-2018  роки

Квітень 

Коцар В.М.- заступник  міського  голови  з питань діяльності  виконавчих  органів  ради.

 

5

Про  надання  дозволу  на  видалення  зелених  насаджень

 Квітень

Топал  Н.І.-спеціаліст 1 категорії  по  контролю за  благоустроєм  території міста

 

6

Розгляд  звернень  громадян  про  надання  матеріальної  допомоги

Квітень 

Жудіна Г.В.- спеціаліст 1 кат. по  роботі  зі зверненнями  громадян

 

7

Питання  житлової  комісії

Квітень 

Рижова  Н.С. -  начальник  відділу  ЗВСП та РП

 

 

8

Питання  опікунської  ради

Квітень 

Рижова  Н.С. -  начальник  відділу  ЗВСП та РП

 

 

9

Питання  містобудування  та  архітектури

Квітень 

Даньшина І.В.-начальник  відділу з питань  житлово-комунального  господарства,  цивільного  захисту,  містобудування  та  архітектури  Барвінківської  РДА

 

10

Про організацію  літнього  відпочинку  та  оздоровлення  дітей  дошкільних  навчальних  закладів  міста

Травень

Рижова  Н.С. -  начальник  відділу  ЗВСП та РП

 

 

11

Виконання програми  вуличного  освітлення

Травень 

Коцар В.М.- заступник  міського  голови  з питань діяльності  виконавчих  органів  ради.

 

12

Хід  виконання  заходів  щодо  проведення  санітарно-екологічного  двомісячника  по  благоустрою   теритрії  міста

Травень

Усатов  І.А. – директор  КП «Благоустрій»

 

13

Про  надання  дозволу  на  видалення  зелених  насаджень

 Травень

Топал  Н.І.-спеціаліст 1 категорії  по  контролю за  благоустроєм  території міста

 

14

Розгляд  звернень  громадян  про  надання  матеріальної  допомоги

Травень 

Жудіна Г.В.- спеціаліст 1 кат. по  роботі  зі зверненнями  громадян

 

 

15

Питання  опікунської  ради

Травень

Рижова Н.С. -  начальник  відділу  ЗВСП та РП

 

 

16

Питання  житлової   комісії

Травень

Рижова Н.С. -  начальник  відділу  ЗВСП та РП

 

 

17

Питання  містобудування  та  архітектури

 Травень

Даньшина І.В.-начальник  відділу з питань  житлово-комунального  господарства,  цивільного  захисту,  містобудування  та  архітектури  Барвінківської  РДА

 

18

Про хід  виконання  заходів  комунальними  підприємствами  міста  щодо  підготовки  до  роботи  в  осінньо-зимовий  період  2017-2018 роки

Червень

Керівники  комунальних  підприємств

 

19

Про  хід  виконання заходів  дошкільними  навчальними  закладами  міста  щодо  підготовки  до  осінньо-зимового  періоду  2017-2018 роки

Червень

Завідувачі  ДНЗ

 

20

Про  надання  дозволу  на  видалення  зелених  насаджень

 Червень

Топал  Н.І-.спеціаліст 1 категорії  по  контролю за  благоустроєм  території міста

 

21

Розгляд  звернень  громадян  про  надання  матеріальної  допомоги

Червень 

Жудіна Г.В.- спеціаліст 1 кат. по  роботі  зі зверненнями  громадян

 

22

Питання   житлової   комісії

Червень 

Рижова Н.С. -  начальник  відділу  ЗВСП та РП

 

 

23

Питання   опікунської   ради

Червень 

Рижова Н.С. -  начальник  відділу  ЗВСП та РП

 

 

24

Питання  містобудування  та  архітектури

Червень

Даньшина І.В.-начальник  відділу з питань  житлово-комунального  господарства,  цивільного  захисту,  містобудування  та  архітектури  Барвінківської  РДА

 

Ш  квартал

1

Звіт  про виконання бюджету  м.  Барвінкове  за  11  квартал  2017  року

Липень

Янгурська Н.В.- начальник  відділу  бухгалтерської  служби  міськвиконкому, головний  бухгалтер

 

2

Про підсумки роботи  міськвиконкому  зі  звернень  громадян  за 6  місяців  2017 року

Липень

Жудіна Г.В.- спеціаліст 1 кат. по  роботі  зі зверненнями  громадян

 

3

Виконання  комунальними  службами  міста  заходів  з  енергозбереження

Липень

Керівники  комунальних  підприємств

 

4

Про хід  виконання  заходів  комунальними  підприємствами  міста  щодо  підготовки  до  роботи  в  осінньо-зимовий  період  207-2018 років

Липень

Керівники  комунальних  підприємств

 

5

Про  хід  виконання заходів  дошкільними  навчальними  закладами  міста  щодо  підготовки  до  осінньо-зимового  періоду  2017-2018 роки

Липень

Завідувачі  ДНЗ

 

6

Про  надання  дозволу  на  видалення  зелених  насаджень

 Липень

Топал  Н.І.-спеціаліст 1 категорії  по  контролю за  благоустроєм  території міста

 

7

Розгляд  звернень  громадян  про  надання  матеріальної  допомоги

Липень

Жудіна Г.В.- спеціаліст 1 кат. по  роботі  зі зверненнями  громадян

 

8

Про  затвердження  розпоряджень   міського  голови

Липень 

Рижова Н.С. -  начальник  відділу  ЗВСП та РП

 

 

9

Питання   житлової   комісії

Липень

Рижова Н.С. -  начальник  відділу  ЗВСП та РП

 

 

10

Питання   опікунської   ради

Липень

Рижова Н.С. -  начальник  відділу  ЗВСП та РП

 

 

11

Питання  містобудування  та  архітектури

Липень

Даньшина І.В.-начальник  відділу з питань  житлово-комунального  господарства, цивільного  захисту,  містобудування  та  архітектури  Барвінківської  РДА

 

12

Про хід  виконання  заходів  комунальними  підприємствами  міста  щодо  підготовки  до  роботи  в  осінньо-зимовий  період  207-2018 років

Серпень

Керівники  комунальних  підприємств

 

13

Про  хід  виконання заходів  дошкільними  навчальними  закладами  міста  щодо  підготовки  до  осінньо-зимового  періоду  2017-2018 роки

Серпень 

Завідувачі  ДНЗ

 

14

Про затвердження  списків  дітей дошкільного  віку

Серпень

Рижова Н.С. -  начальник  відділу  ЗВСП та РП

 

 

15

Про  затвердження  списків  дітей  шкільного віку

Серпень

Рижова Н.С. -  начальник  відділу  ЗВСП та РП

 

 

16

Підготовка  ДНЗ  міста  до  нового  навчального  року  та  оздоровдення  дітей  влітку

Серпень

Завідуючі  ДНЗ

 

17

Про  надання  дозволу  на  видалення  зелених  насаджень

 Серпень

Топал  Н.І.-спеціаліст 1 категорії  по  контролю за  благоустроєм  території міста

 

18

Розгляд  звернень  громадян  про  надання  матеріальної  допомоги

Серпень

Жудіна Г.В.,- спеціаліст 1 кат. по  роботі  зі зверненнями  громадян

 

19

Про  затвердження  розпоряджень   міського  голови

Серпень

Рижова Н.С. -  начальник  відділу  ЗВСП та РП

 

 

20

Питання   житлової   комісії

Серпень

Рижова Н.С. -  начальник  відділу  ЗВСП та РП

 

 

21

Питання   опікунської   ради

Серпень

Рижова Н.С. -  начальник  відділу  ЗВСП та РП

 

22

Питання  містобудування  та  архітектури

Серпень

Даньшина І.В.-начальник  відділу з питань  житлово-комунального  господарства, цивільного  захисту,  містобудування  та  архітектури  Барвінківської  РДА

 

 

23

Про  готовність  комунальних  підприємств  міста  до  роботи  в  осінньо-зимовий  період  2017-2018 років

Вересень 

Керівники  комунальних  підприємств

 

24

Про готовність  дошкільних  навчальних  закладів  міста до  роботи  в осінньо-зимовий  період  2017-2018 роки

Вересень 

Завідувачі  ДНЗ

 

25

Про  надання  дозволу  на  видалення  зелених  насаджень

 Вересень

Топал  Н.І.-спеціаліст 1 категорії  по  контролю за  благоустроєм  території міста

 

26

Розгляд  звернень  громадян  про  надання  матеріальної  допомоги

Вересень

Жудіна Г.В.- спеціаліст 1 кат. по  роботі  зі зверненнями  громадян

 

27

Про  затвердження  розпоряджень   міського  голови

Вересень

Рижова Н.С. -  начальник  відділу  ЗВСП та РП

 

 

28

Питання   житлової   комісії

Вересень

Рижова Н.С. -  начальник  відділу  ЗВСП та РП

 

 

29

Питання   опікунської   ради

Вересень

Рижова Н.С. -  начальник  відділу  ЗВСП та РП

 

 

30

Питання  містобудування  та  архітектури

Вересень

ДаньшинаІ.В.-,начальник  відділу з питань  житлово-комунального  господарства, цивільного  захисту,  містобудування  та  архітектури  Барвінківської  РДА

 

1V  квартал

1

Зіт  про  виконання   бюджету  м.  Барвінкове  за  Ш квартал  2017 року

Жовтень

Янгурська  Н.В. - начальник  відділу  бухгалтерської  служби  міськвиконкому, головний  бухгалтер

 

2

Звіт  комунальних  підпиємств  міста  про  стан  сплати  податків  та  виплати  заробітної плати

Жовтень

Керівники  комунальних  підприємств

 

3

Про  надання  дозволу  на  видалення  зелених  насаджень

 Жовтень

Топал  Н.І.-спеціаліст 1 категорії  по  контролю за  благоустроєм  території міста

 

4

Розгляд  звернень  громадян  про  надання  матеріальної  допомоги

Жовтень

Жудіна Г.В.- спеціаліст 1 кат. по  роботі  зі зверненнями  громадян

 

5

Про  затвердження  розпоряджень   міського  голови

Жовтень 

Рижова Н.С. -  начальник  відділу  ЗВСП та РП

 

 

6

Питання   житлової   комісії

Жовтень 

Рижова Н.С. -  начальник  відділу  ЗВСП та РП

 

 

7

Питання   опікунської   ради

Жовтень 

Рижова Н.С. -  начальник  відділу  ЗВСП та РП

 

 

8

Питання  містобудування  та  архітектури

Жовтень 

ДаньшинаІ.В.-начальник  відділу з питань  житлово-комунального  господарства,цивільного  захисту,  містобудування  та  архітектури  Барвінківської  РДА

 

9

План   діяльності  міськвиконкому  з питань  підготовки  проектів  регуляторних  актів  на  2018 рік

Листопад

Коваленко Ю.А.- спеціаліст  з  юридичних  питань регуляторної політики

 

10

Розгляд  звернень  громадян  про  надання  матеріальної  допомоги

Листопад

Жудіна Г.В.- спеціаліст 1 кат. по  роботі  зі зверненнями  громадян

 

11

Про  затвердження  розпоряджень   міського  голови

Листопад 

Рижова Н.С. -  начальник  відділу  ЗВСП та РП

 

 

12

Питання   житлової   комісії

Листопад

Рижова Н.С. -  начальник  відділу  ЗВСП та РП

 

 

13

Питання   опікунської   ради

Листопад

Рижова Н.С. -  начальник  відділу  ЗВСП та РП

 

 

14

Питання  містобудування  та  архітектури

Листопад

Даньшина І.В.-начальник  відділу з питань  житлово-комунального  господарства, цивільного  захисту,  містобудування  та  архітектури  Барвінківської  РДА

 

15

Про  надання  дозволу  на  видалення  зелених  насаджень

 Листопад

Топал  Н.І.-спеціаліст 1 категорії  по  контролю за  благоустроєм  території міста

 

16

Про  затвердження  бюджету м. Барвінкове  на  2018 рік

Грудень

Янгурська  Н.В.-  начальник  відділу  бухгалтерської  служби  міськвиконкому, головний  бухгалтер

 

17

Про  затвердження  плану  роботи  виконавчого комітету  Барвінківської  міської ради  на  2018 рік

Грудень

Коцар В.М.- заступник  міського  голови  з питань діяльності  виконавчих  органів  ради.

 

18

Розгляд  звернень  громадян  про  надання  матеріальної  допомоги

Грудень

Жудіна Г.В.- спеціаліст 1 кат. по  роботі  зі зверненнями  громадян

 

19

Питання   житлової   комісії

Грудень

Рижова Н.С. -  начальник  відділу  ЗВСП та РП

 

 

20

Питання   опікунської   ради

Грудень

Рижова Н.С. -  начальник  відділу  ЗВСП та РП

 

 

21

Питання  містобудування  та  архітектури

Грудень

Даньшина І.В.-начальник  відділу з питань  житлово-комунального  господарства, цивільного  захисту,  містобудування  та  архітектури  Барвінківської  РДА

 

22

Про  затвердження  переліку  об’єктів  та  види  суспільно-корисних  робіт  для  виконання  покарань  засудженими  до громадських  робіт  у  2018 році

Грудень

Рижова Н.С. -  начальник  відділу  ЗВСП та РП

 

 

23

Про  організацію  проведення  оплачуваних  громадських  робіт  у  2018 році

Грудень

Рижова Н.С. -  начальник  відділу  ЗВСП та РП

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РІШЕННЯ

від 26 січня 2017 року                                                                                     №4/17

 

Про надання дозволу на видалення  зелених насаджень

 

         Розглянувши звернення директора  КП «Благоустрій» Усатова І.А. від 05.01.2017 № 6 та від 10.01.2017 № 7 про надання дозволу  на видалення  аварійних дерев, які несуть загрозу життєдіяльності населенню міста, акти обстежень зелених насаджень, що підлягають видаленню, від 16.01.2017 та  від 20.01.2017,  відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах» від 01.08.2006  №1045,  Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України, затверджених наказом  Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10.04.2006 № 105, керуючись ст.ст. 6, 25 Закону України «Про рослинний світ», ст.28 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», ст.ст. 30, 52, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування  в Україні»,  Барвінківський виконавчий комітет міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

         1. Надати директору КП «Благоустрій» Усатову І.А. дозвіл на видалення зелених  насаджень відповідно до поданих клопотань:

         - на 8 аварійних дерев (ясени) в районі перехрестя вулиць Скрипника і Некрасова;

         -  на 2 аварійних дерева (акація, клен) в сквері РБК біля громадського туалету  по вул.Центральній.

         2. Видати  директору КП «Благоустрій» Усатову І.А. ордер на видалення зелених  насаджень  з встановленням терміну:

         2.1. в районі перехрестя вулиць Скрипника і Некрасова:

- видалення зеленого насадження – до  01 квітня  2017 року;

- проведення  благоустрою – до   03 квітня 2017 року;

- проведення озеленення  - до 01 листопада  2017 року   

         2.2. в сквері РБК біля громадського туалету  по вул.Центральній:

- видалення зелених насаджень – до  01 лютого  2017 року;

- проведення  благоустрою – до   03 лютого 2017 року;

- проведення озеленення  - до 01 листопада  2017 року

         3. Директору  КП «Благоустрій» Усатова І.А.: 

         3.1. Провести роботи по висадженню зелених насаджень відповідно до плану озеленення  та проводити їх утримання протягом 3 років:  по  3 саджанці низькорослих порід дерев за кожне видалене дерево на  території скверу РБК по вул.Центральній.

         3.2. Навести належний санітарний порядок на задіяній території протягом 2 днів після видалення дерев.

         3.3. Деревину видалених дерев використати  для опалення приміщень дитячих навчальних закладів.

         4. Видалення дерев  здійснити  без сплати  їх  відновної вартості.

         5. Контроль за виконанням рішення  покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Коцаря В.М.

 

Міський  голова                                                                  О.О.Бало

 

РІШЕННЯ

 

від 26 січня 2017 року                                                                                     №5/17

 

Про організацію проведення оплачуваних громадських робіт у 2017 робіт

Розглянувши лист директора Барвінківського районного центру зайнятості Курілової Л.П. від 17.01.2017 №210 про організацію у 2017 році громадських робіт, відповідно до ст.31 Закону України «Про зайнятість населення» та Порядку організації громадських та інших робіт тимчасового характеру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.03.2013 №175 (зі змінами), керуючись п.п.7 п. «б» ч.1 ст. 34, ст.ст. 52, 59  Закону  України  “Про  місцеве  самоврядування  в  Україні”,   Барвінківський виконавчий  комітет  міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Організувати у 2017 році тимчасові робочі місця для проведення оплачуваних громадських робіт у Барвінківському виконавчому комітеті міської ради та БКП «Благоустрій».

2. Громадські роботи мають тимчасовий характер і не можуть використовуватися як постійні робочі місця та вакансії.

3. Затвердити перелік видів оплачуваних громадських робіт на 2017 рік (додається).

4. Рекомендувати районному центру зайнятост направляти безробітніх за їх згодою на оплачувані громадські роботи, відповідно до укладеного договору між районним центром зайнятості та Барвінківським виконавчим комітетом міської ради.

5. Барвінківському виконавчому комітету міської ради з особами, які беруть участь у громадських роботах укласти строкові трудові договори для працевлаштування на створені робочі місця.

6. Фінансування оплачуваних громадських робіт здійснювати пропорційно рівними частинами за рахунок коштів міського бюджету, коштів підприємств, організацій, установ та Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття.

 

Міський голова                                                                  О.О.Бало

 

                                                                                                                             ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                              рішенням Барвінківського виконавчого

                                                                                                              комітету міської ради від 26.01.2017 №5/17

 

ПЕРЕЛІК

видів оплачуваних громадських робіт на 2017 рік

         - упорядження меморіалів, пам’ятників, братських могил та інших місць поховання загиблих захисників вітчизни і утримання в належному стані цвинтарів;

         - благоустрій та озеленення територій м.Барвінкове, зон відпочинку та туризму, паркових зон, придорожніх смуг;

         - роботи при проведенні ремонту або реконструкції об’єктів соціальної сфери (дитячих дошкільних закладів), впорядкування прилеглих до них територій, наведення санітарного порядку на прилеглих територіях;

         - впорядкування територій міста з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, визнаних рішенням органу виконавчої влади;

         - здійснення обліку переміщених осіб;

         - роботи по локалізації і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

         - упорядкування бомбосховищ;

         - кур’єр по інформуванню населення міста стосовно порядку отримання житлових субсидій та робота з документацією;

         - інформування населення щодо недопущення порушень громадського порядку.

 

Міський голова                                                                            О.О.Бало

 

РІШЕННЯ

 

від 26 січня 2017 року                                                                                     №6/17

 

Про надання одноразової адресної
матеріальної  допомоги громадянам

Розглянувши заяви громадян про надання одноразової матеріальної допомоги, беручи до  уваги надані документи, відповідно до Положення про порядок надання одноразової адресної матеріальної допомоги громадянам на території Барвінківської міської ради, затвердженого рішенням ХV сесії Барвінківської міської ради VІІ скликання від 21.12.2016 року №399, керуючись ст.ст. 34, 52, 59  Закону  України  “Про  місцеве  самоврядування  в  Україні”, Барвінківський виконавчий  комітет  міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Надати одноразову адресну матеріальну допомогу учасникам антитерористичної операції в розмірі  2000,00 грн. (дві тисячі гривень 00 коп.) кожному наступним громадянам:

1.1. ОСОБА 1

1.2. ОСОБА 2

 

2. Надати одноразову адресну матеріальну допомогу на лікування:

2.1. в розмірі 1000,00 грн. (одна тисяча гривень 00 коп.) кожному наступним громадянам:

2.1.1. ОСОБА 3

2.1.2. ОСОБА 4

2.1.3. ОСОБА 5

2.1.4. ОСОБА 6

2.1.5. ОСОБА 7

2.2. в розмірі 800,00 грн. (вісімсот гривень 00 коп.) кожному наступним громадянам:

2.2.1. ОСОБА 8

2.2.2. ОСОБА 9

2.2.3. ОСОБА 10

3. Надати одноразову адресну матеріальну допомогу у зв’язку із скрутним матеріальним становищем в розмірі 800,00 грн. (вісімсот гривень 00 коп.):

3.1. ОСОБА 11

4. У зв’язку із обмеженістю фінансових ресурсів відкласти розгляд звернень про надання одноразової адресної матеріальної допомоги наступних громадян: ОСОБА 12, ОСОБА 13, ОСОБА 14, ОСОБА 15, ОСОБА 16.

5. Відкласти розгляд звернення ОСОБА 17 та рекомендувати заявнику надати додатково документи:

- довідку лікаря закладу охорони здоров’я про те, що особа хворіє та на час звернення за допомогою потребує лікування, завірену належним чином.  

6. Начальнику відділу бухгалтерської служби - головному бухгалтеру Янгурській Н.В. виділити  на зазначені  цілі із загального фонду  кошти   в розмірі 12200,00  грн. (дванадцять тисяч двісті гривень 00коп.)   

                                  

Міський голова                                                                   О.О.Бало

 

РІШЕННЯ

від  26 січня  2017 року                                                                          № 7 /17

 

             Про  розгляд  протоколів  про  адміністративне  правопорушення

 

Розглянувши  протоколи  про  адміністративні  правопорушення, відповідальність  за  які  передбачено  статтями  197  та  198  Кодексу  України  про  адміністративні  правопорушення, відповідно  до постанови  КМУ  від  02  березня  2016 року  № 207 «Про  затвердження  Правил  реєстрації  місця проживання  та  Порядку  передачі  органами  реєстрації  інформації  до  Єдиного державного  демографічного  реєстру»,  приймаючи  до  уваги  обставини  вчинення  адміністративного  правопорушення,  вивчивши  обставини, що  пом’якшують  і обтяжують  відповідальність  та  інші  обставини, що  мають  значення   для  правильного  вирішення  справи,  враховуючи  пропозиції  членів  виконавчого  комітету  міської  ради, керуючись ст. 219  КУпАП Барвінківський  виконавчий  комітет  міської  ради,

 

В И Р І Ш И В:

 

1. Відповідно  до частини  1  статті 197 Кодексу  України  про  адміністративні  правопорушення  накласти  адміністративне  стягнення  у  вигляді     попередження  на  наступних  правопорушників:

-ОСОБА 1,

- ОСОБА 2,

- ОСОБА 3,

- ОСОБА 4,

- ОСОБА 5,

- ОСОБА  6,

- ОСОБА  7,

- ОСОБА  8,

- ОСОБА 9,

- ОСОБА 10,

- ОСОБА 11,

- ОСОБА 12,

- ОСОБА 13,

- ОСОБА 14 .

 

2. Відповідно  до частини  1  статті 198 Кодексу  України  про  адміністративні  правопорушення  накласти  адміністративне  стягнення  у  вигляді   штрафу  51 грн. 00 коп на  наступних  правопорушників:

- ОСОБА 15

- ОСОБА 16.

3. Постанови про накладення адміністративного стягнення направити правопорушникам  відповідно  до чинного  законодавства  України.

 

Міський голова                                                                  О.О.Бало

 

РІШЕННЯ

 

26 січня 2017 року                                                                                         №8/17

 

Про стан виконання заходів Барвінківського  виконавчого

комітету міської ради щодо запобігання, виявлення

і протидії корупції за 2016 рік

 

         Керуючись ст. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», Закону України «Про запобігання корупції», Закону України «Про засади державної антикорупційної політики в Україні (Антикорупційна стратегія) на 2014 -2017 роки», постанови Кабінету Міністрів України від 29 квітня  2015 р. № 265 «Про затвердження Державної програми щодо реалізації засад державної антикорупційної політики в Україні (Антикорупційної стратегії) на 2015-2017 роки», постанови Кабінету Міністрів України «Питання запобігання та виявлення корупції» від 04.09.2013 № 706, відповідно до Указу Президента України від 21.10.2011 № 1001 «Про національну антикорупційну стратегію на 2011-2015 роки» та на виконання розпорядження міського голови Барвінківської міської ради від 04.01.2016 року № 03 «Про затвердження плану заходів Барвінківського виконавчого комітету міської ради  щодо запобігання, виявлення і протидії корупції на 2016 рік», Барвінківський  виконавчий комітет міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

         1. Інформацію про стан виконання заходів Барвінківського виконавчого комітету міської ради щодо запобігання,виявлення і протидії корупції за 2016 рік прийняти до уваги.

         2. Уповноваженій особі з питань запобігання та виявлення корупції у Барвінківському виконавчому комітеті  міської ради удосконалювати існуючі та працювати над створенням нових додаткових внутрішніх механізмів контролю, що сприятимуть запобіганню та виявленню корупційних правопорушень.

         3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову Бало О.О.

 

 

Міський голова                                                                            О.О.Бало

 

 

 

І Н Ф О Р М А Ц І Я

по виконанню заходів Барвінківського  виконавчого комітету

міської ради щодо запобігання,виявлення і протидії корупції за 2016 рік

 

         З метою реалізації державної політики з питань запобігання корупції, профілактики та попередження причин і умов, які сприяють проявам корупції та іншим неправомірним діянням, а також відповідно до законів України «Про запобігання корупції», постанови Кабінету Міністрів України від 4 вересня 2013 року №706 «Питання запобігання і виявлення корупції», затвердженого плану заходів щодо запобігання корупції на 2016 рік в Барвінківському виконавчому комітеті міської ради  проводилась відповідна робота.

         Згідно згаданого плану проводились заходи, спрямовані на дотримання посадовими особами установи норм та вимог антикорупційного законодавства.

         Контроль за роботою із зниження рівня корупції здійснюється уповноваженою особою у сфері протидії корупції, відповідно до вимог Закону України «Про запобігання корупції».

         Одним з важливих аспектів державної політики у сфері протидії корупції є забезпечення прозорості в діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Саме на цьому зосереджував свою увагу Барвінківський виконавчий комітет міської ради, надаючи першочергове значення відкритості та гласності в організації антикорупційних заходів.

         Посадовими особами виконавчого комітету міської ради протягом  2016 року проводилася дієва робота по виконанню заходів щодо запобігання, виявлення і протидії корупції у Барвінківському виконавчому комітеті міської ради.

         Забезпечено виконання Законів України «Про засади запобігання і протидії корупції», «Про запобігання корупції», «Про правила етичної поведінки».

         Уповноваженою особою з питань запобігання та виявлення корупції у звітному періоді надавались роз’яснення посадовим особам виконавчих органів міської ради, депутатам міської ради, керівникам комунальних підприємств щодо застосування антикорупційного законодавства України.

         Були затверджені внутрішні заходи щодо запобігання проявам корупції на 2016 рік, відповідно до яких проводилася робота щодо запобігання корупції посадовими особами виконавчого комітету міської ради.

         До відома депутатів міської ради доведено інформацію щодо електронного декларування відповідно до  Закону України «Про запобігання корупції» та в зв’язку з цим роз’яснено  щодо необхідності виготовлення ключів електронно-цифрового підпису.

         З метою дотримання статті 12 «Фінансовий контроль» Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» всі посадові особи своєчасно задекларували свої доходи за 2015 рік, декларації голови, секретаря міської ради та  заступника міського голови були оприлюдненні в засобах масової інформації.

         Крім цього, для здійснення фінансового контролю, на виконання ст.12 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», ст.13 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», уповноваженою особою з питань запобігання та виявлення корупції проводилась відповідна методична та інформаційно-роз’яснювальна робота. Зокрема,

проводилась роз’яснювальна робота щодо заповнення декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру посадовими особами виконавчого комітету, звільненими посадовими особами, депутатами міської ради, керівниками комунальних підприємств  за 2015 рік та здійснена перевірка своєчасності  їх подання.       

         Під постійним контролем міського голови знаходиться питання виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації», у відповідності до якого протягом 2016 року міськвиконкомом розглянуто 9 запитів на інформацію (3 – від фізичних осіб, 1 – від юридичних, 5 – від об’єднань громадян). 1 запитувач відвідав міськвиконком особисто; 3 листів направлені поштою, 6 – електронною поштою. 8 запитів задоволено в межах повноважень міськвиконкому безоплатно, 1 – направлений належному розпоряднику. На запитувану інформацію була надана відповідь згідно чинного законодавства.

         На підставі  розпорядженням міського голови від 10.12.2015 № 63-ос «Про затвердження списку осіб зарахованих до кадрового резерву апарату Барвінківського виконавчого комітету міської ради на 2016 рік» проведено роботу щодо складання особистих річних планів особами, які зараховані до кадрового резерву, здійснено аналіз якісного складу кадрового резерву, вживалися заходи щодо його дієвості.

         До кадрового резерву виконавчих органів міської ради на 2 посади зараховано 4 осіб, у тому числі мають вищу освіту – 4 особи .

         Відповідальним працівником за ведення кадрової роботи проводилась робота щодо дотримання посадовими особами вимог Законів України «Про засади запобігання і протидії корупції», «Про запобігання корупції» та «Про службу в органах місцевого самоврядування». При прийнятті кандидатів на службу в органи місцевого самоврядування та під час підготовки кадрових облікових документів претендентів на заміщення вакантних посад здійснювався антикорупційний контроль. Так, особи, які виявили бажання взяти участь у конкурсі на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування в апараті міської ради та її виконавчих органах, попереджалися про встановлені спеціальні обмеження, пов’язанні з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби. Під час проведення конкурсного відбору кандидати проходили перевірку на знання антикорупційного законодавства.

         У міськвиконкомі відпрацьована система прийому на службу в органи місцевого самоврядування через оголошення про проведення конкурсу в засобах масової інформації, складання письмового іспиту, згідно затверджених переліків питань та сформованих білетів з урахуванням особливостей функціональних обов’язків, проведення співбесід з претендентами. Забезпечується відповідно до законодавства проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади». Відповідно до таких вимог прийнято на роботу 3 особи.

         Підвищили кваліфікацію 8 посадових осіб з числа працівників Барвінківського виконавчого комітету міської ради. Під час навчань також обговорювалося питання щодо дотримання норм антикорупційного законодавства.

         На підставі вимог Законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції» забезпечено доступ громадськості до проектів нормативно-правових актів міської ради, її виконавчого комітету та міського голови для ознайомлення.

         Відповідальним працівником за ведення офіційного веб-сайту виконавчого комітету міської ради постійно забезпечується функціонування, ведення та своєчасне оновлення веб-сайту міської ради, яка містить необхідну інформацію.

         Спеціалістом по роботі зі зверненнями громадян проводився аналіз звернень громадян, що надійшли на розгляд до виконкому міської ради, здійснювалося оперативне реагування та своєчасне їх опрацювання.

         Громадяни, за їх бажанням, можуть надати інформацію про факти вчинення корупційних діянь посадовими особами виконавчих органів міської ради телефонами виконкому міської ради. За звітний період інформацій від громадян щодо неналежного виконання посадовими особами міської ради своїх повноважень, порушень антикорупційного законодавства не надходило.

         Виконавчими органами міської ради протягом звітного періоду проводилася робота, спрямована на дотримання посадовими особами виконавчої дисципліни, виконання вимог Закону України «Про правила етичної поведінки», Правил внутрішнього трудового розпорядку, а також недопущення фактів зловживань службовим положенням, отримання хабара з їх боку.

         Уповноваженою особою з питань запобігання та виявлення корупції міської ради надавалися роз’яснення щодо порядку та шляхів врегулювання конфлікту інтересів при здійсненні своїх повноважень депутатами місцевих рад, як суб'єктів відповідальності за корупційні правопорушення.

         За 2016 рік до Барвінківського виконавчого комітету міської ради копій судових рішень про притягнення посадових осіб виконавчих органів міської ради до кримінальної або адміністративної відповідальності за корупційні правопорушення не надходило.

 

Уповноважена особа по

запобіганню  корупції                                                          Г.В. Жудіна

 

 

РІШЕННЯ

 

26 січня 2017 року                                                                                         №9/17

 

Про виконання перспективного плану роботи

Барвінківського виконавчого комітету міської

ради по здійсненню військового  обліку та

бронюванню військовозобов’язаних установи

в 2016 році

 

         Заслухавши та обговоривши інформацію відповідального працівника за ведення  військового обліку Жудіної Г.В. «Про виконання перспективного плану роботи Барвінківського виконавчого комітету міської по здійсненню військового  обліку та бронюванню військовозобов’язаних установи на 2016 рік», відповідно до Законів України  «Про оборону України», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», « Про військовий обов’язок і військову службу», керуючись ст.36 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

         1.Інформацію відповідального працівника за ведення  військового обліку Жудіної Г.В. про виконання перспективного плану роботи Барвінківського виконавчого комітету міської по здійсненню військового  обліку та бронюванню військовозобов’язаних установи в 2016 році прийняти до відома.

         2.Відповідальному працівника за ведення  військового обліку в Барвінківському виконавчому комітеті міської ради  Жудіній Г.В. продовжити роботу щодо забезпечення виконання чинного законодавства з питань військового обліку в установі .

         3.Про хід виконання даного рішення, виконання перспективного плану роботи Барвінківського виконавчого комітету міської по здійсненню військового  обліку та бронюванню військовозобов’язаних установи на 2017 рік заслухати у грудні місяці 2017 року на черговому засіданні виконавчого комітету .

         4.Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову Бало О.О.

 

 

Міський голова                                                                            О.О.Бало

 

 

ІНФОРМАЦІЯ

про виконання перспективного плану роботи

Барвінківського виконавчого комітету міської

по здійсненню військового  обліку та бронюванню

військовозобовязаних установи в 2016 році

 

         Військовий  облік та бронювання військовозобов’язаних установи протягом 2016 року здійснювався відповідно до Законів України  «Про оборону України», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», « Про військовий обов’язок і військову службу», згідно із постановою КМУ від 7 грудня 2016 р. № 921 « Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних» , Інструкцією з організації ведення військового обліку військовозобов'язаних і призовників в органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах, організаціях і навчальних закладах, затвердженої Наказом МОУ від 15.12.2010 року № 660 та з метою  дотримання чинного законодавства, своєчасного оформлення бронювання військовозобов'язаних  та оперативного   забезпечення  достовірною  інформацією  щодо  змін облікових даних,  яка сприятиме повноті і достовірності  ведення військового обліку у  районному військовому комісаріаті .

         Продовжувалось вивчення законодавства з питань дотримання вимог законів України що стосуються ведення військового обліку.

         У дні прийому на роботу здійснювався персональний облік військовозобов'язаних та призовників за формою первинного обліку № П-2 "Особова картка працівника" та N  П-2  ДС  "Особова  картка" . За звітний період працівники вказаної категорії відсутні.

         Постійно підтримувалась взаємодія  з військовим комісаріатом  з  питань строків та способів звірки особових карток працівників установи та проводилась їх звірка з обліковими даними військового комісаріату.

            Повідомлялось райвійськкомату про кадрові зміни військовозобов’язаних.

         Заведені та велися відповідні журнали перевірок стану військового обліку військовозобов'язаних установи, інша документація відповідно до чинного законодавства.

         Було складено звіт за 2016 рік за відповідною формою та надано до райвійськкомату на погодження з районним військовим комісаром.

         Проводилось подальше оформлення наочної агітації з правил військового обліку в  установі.

            До  20 червня та до 20 грудня до військкомату надавалась Відомість про наявнiсть i технiчний стан транспортних засобiв i технiки, а також про громадян, якi працюють на пiдприємствi, в установi та органiзацiї на таких транспортних засобах i технiцi.

         Питання щодо ведення військового обліку  перебуває під постійним контролем працівника,відповідального за ведення військового обліку.

 

Відповідальний працівник за

ведення військового обліку                                                   Г.В. Жудіна

 

РІШЕННЯ

 

26 січня 2017 року                                                                                        №10/17

 

Про підсумки роботи  виконавчого комітету міської ради

зі зверненнями громадян у  2016 році

 

         На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року
№109/2008р. “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”,
 з метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України права громадян на звернення до органів місцевого самоврядування, на участь в управління державними справами, а також підвищення ефективності роботи органів місцевого самоврядування із зверненнями громадян, враховуючи, що забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, вирішення порушених проблем, задоволення законних прав та інтересів громадян є на сучасному етапі одним із пріоритетних завдань органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, відповідальним обов’язком їх посадових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в місті, керуючись Законом України “Про звернення громадян”, ст..ст.38, 42 Закону України  “Про місцеве  самоврядування  в Україні”,  виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

         1.Звіт спеціаліста 1 категорії по роботі зі зверненнями громадян Жудіної Г.В. “Про підсумки роботи  міськвиконкому із зверненнями громадян у 2016 році ”  прийняти до відома.

         2.Заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, начальнику відділу земельних відносин,соціальних питань та регуляторної політики, начальнику відділу бухгалтерської служби-головному бухгалтеру, відповідальним працівникам міськвиконкому, директору КП «Благоустрій» , директору Барвінківського КПТІ забезпечити постійний особистий контроль виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого  самоврядування” у виконавчому комітеті міської ради, КП «Благоустрій» та Барвінківському КПТІ, забезпечивши, зокрема :

 

 

         - неухильне дотримання порядку розгляду звернень громадян згідно Закону України «Про звернення громадян ;

         - посилення персональної відповідальності та рівень виконавчої дисципліни щодо належної організації та суворого дотримання терміну розгляду звернень.

         - недопущення надання неоднозначних,необгрунтованих або неповних відповідей на звернення громадян, із порушенням термінів, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам ;

         - з’ясування причин, що породжують повторні звернення громадян, систематичного аналізу випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень ;

         - поновлення прав і свобод громадян,порушених унаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян, притягнення винних осіб у встановленому порядку до відповідальності, у тому числі до дисциплінарної, за неналежне виконання службових обов’язків щодо розгляду звернень громадян ;

         - приділення особливої уваги вирішення проблем з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки ;

         - безумовне дотримання графіків особистого прийому громадян.

         3. Спеціалісту по роботі зі зверненнями громадян:

         3.1. Періодично висвітлювати стан роботи зі зверненнями громадян  використовуючи для цього стенди міськвиконкому, сайт міської ради ;

         3.2. По підсумкам півріччя, з урахуванням кількості звернень із початку року, проводити аналіз і узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян, щорічно надавати звіти до районної ради з визначених питань.

         3.3. Забезпечити подальше застосування Класифікатора звернень громадян,затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858, а також дотримання вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, затвердженої постановою КМУ від 14 квітня 1997 року № 348 зі змінами та доповненнями.в міськвиконкомі.

         4.Контроль за виконанням  цього рішення покласти на міського голову Бало О.О..

 

 

Міський голова                                                                  О.О. Бало

 

 

З В І Т

про підсумки роботи зі зверненнями громадян,

що надійшли до міськвиконкому за  2016 рік

Робота із зверненнями громадян у Барвінківському виконавчому комітеті міської ради ведеться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 7 лютого 2008 року №109/2008, інших нормативних актів  з метою  забезпечення  реалізації та гарантування закріплених Конституцією України права на звернення до  органів  місцевого  самоврядування,  права громадян на участь  в  управлінні  державними  справами,  а  також підвищення  ефективності роботи Барвінківського виконавчого колмітету міської ради зі  зверненнями  громадян та ураховуючи необхідність об'єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян

            Для забезпечення своєчасного та якісного розгляду заяв, скарг та пропозицій громадян, оперативного вирішення порушених в них питань були забезпечені певні заходи, а також створені належні умови прийому громадян.

            Протягом 2016 року до виконкому міської ради надійшло 294  звернення громадян, що на 141 звернення більше ніж за аналогічний період 2015 року ( 153) .Із загальної кількості звернень 293 громадян звернулися з письмовими заявами, що на 143 звернення більше, ніж у  2015 році . 16 (-)  громадян звернулись до міського голови  з усними зверненнями, що збільшилось, порівнюючи з минулим роком на 16 звернень. У зверненнях порушено 294 ( 153 ) різних питань.

            Порівнюючи показники звернень громадян в звітному періоді року з показниками минулого періоду року, можна зробити висновок, що кількість звернень, як взагалі так і по окремим показникам збільшилась, а по іншим  показникам зменшилась.

            Із загальної кількості звернень, що надійшли протягом 2016 року, питому вагу займають питання щодо соціального захисту – звернення про надання матеріальної допомоги на лікування, в зв’язку зі скрутним матеріальним станом на проживання та учасникам антитерористичної операції.  Якщо в аналогічному періоді 2015 року таких звернень надійшло 105, то в цьому році ця цифра складає 191 звернення. Їх зростання пов’язано із зниженням соціально-побутових умов проживання громадян, збільшенням звернень від громадян в переважній більшості, які хворіють та необхідністю вкладення кошів у термінове їх лікування в умовах обласних  та районної лікарень і просто виникнення життєвих ситуацій, з якими впоратися на самоті людина не має змоги. В квітні місяці 2016 року розпочалася виплата матеріальної допомоги учасникам антитерористичної операції, за одержанням якої звернулись 48 чоловік, надана допомога у розмірі 96 тис.грн.. Загальна сума коштів  виділеної матеріальної допомоги становить 178800 грн.

            Збільшилась  кількість звернень щодо земельних відносин. Таких заяв надійшло 52, в минулому  році  ця  цифра складала  11. Їх зростання пов»язано із необхідністю вирішення питань на сесії міської ради та вирішення спірних питань. Це свідчить про те, що громадяни стали більше уваги приділяти офіційному оформленню питань земельних відносин, менше дотримуватись добросусідських відносин, не зовсім детально розбиратися в чинному законодавстві щодо земельних відносин в результаті чого виникають спори.  Всі  спірні питання були розглянуті узгоджувальною комісією міськвиконкому по вирішенню земельних  спорів на засіданні та з виїздом на місце, були зроблені відповідні висновки та винесені  пропозиції  у акті обстеження, про що було повідомлено заявників.

            Збільшилась кількість звернень громадян стосовно комунального господарства. Таких заяв надійшло 31, ( у минулому році за цей період – 29 звернень).  Збільшення звернень відбулося за рахунок прохань надання допомоги в підведенні водомережі до приватного будинку, ремонту в покрівлі будинку по вул.І.Величка № 50, підключення житлових будинків до центрального водовідведення та інші. Разом з тим, за рахунок раніше передбаченого перекриття проблемних дахів будинків, виконаних ремонтних робіт по відновленню водопостачання, ремонту каналізаційних системи та ліквідації каналізаційних витоків значна кількість звернень громадян не надійшла до міськвиконкому. Тож, громадяни міста зверталися з проханнями надати допомогу в ремонті покрівлі будинку, відмостки, дорожнього покриття по вул..Штирова, встановлення туалету по вул..Кутузова, з приводу управління багатоквартирним будинком та створення ОСББ,  будівництві вигрібної ями по вул..Штирова, 87»в», наданні  інших  житлово-комунальних послуг. Значна частина звернень вирішена позитивно, по іншим надано роз’яснення про шляхи вирішення. Основна причина, яка заважає  результативно реагувати на звернення громадян - недостатня фінансова діяльність житлово-комунального господарства міста. Разом з цим проблеми в роботі зі зверненнями громадян породжуються й суб’єктивними причинами: переслані виконавчим комітетом міської ради за належність звернення в комунальне підприємство своєчасно не розглядаються, відповідь надсилається заявнику із запізненням, у відповіді не вказуються конкретні терміни виконання робіт.

            В 2016 році надійшло 5 звернення щодо діяльності органів місцевого самоврядування,  в аналогічному періоді 2015 року  - 5. Ці звернення надійшли від мешканців з проханням надання копії рішень виконкому та сесій міської ради попередніх скликань та років та інших питань місцевого самоврядування.

            В 2016 році на 6 зменшилась кількість колективних звернень і склала  11 звернень проти 17, що надійшли протягом аналогічного періоду 2015 року. В цих зверненнях ставились такі питання, як ремонт відмостки будинку та встановлення туалету по вул..Кутузова,24, надання фінансової допомоги на придбання шкільної дошки, надання допомоги у створенні дитячого майданчика на вулиці Кут, управління багатоквартирним будинком, вирішення питання будівництва вигрібної ями по вул..Штирова, 87»в», ремонту покрівлі будинку по вул.І.Величка № 50 та  підвісного містка через річку Сухий Торець, .

            В цьому році надійшло 5 повторних звернення з питань земельних відносин .

            Через органи влади надійшло 2 звернення. Невелика їх кількість обумовлена належністю їх відправлення заявниками, бо переважна більшість проблем які порушуються в листах громадян, належить до повноважень міської ради, її  виконавчого комітету та підпорядкованих комунальних служб. У той же час практика показує, що і задовольняються вони безпосередньо виконкомом міської ради та комунальними службами  міста .

            Серед авторів звернень переважають найменш соціально захищені категорії населення (пенсіонери, безробітні). Цю категорію громадян найбільше турбують питання соціального захисту. Із загальної кількості звернень, що надійшли протягом 2016 року до виконкому міської ради, кількість по категоріям громадян розподілилася таким чином:

-          від  інвалідів війни,учасників бойових дій  відсутні (-), інвалідів 1,ІІ.ІІІ групи –28 (30), ветеранів праці – 32 (21), учасників та «дітей війни» -12 (4), пенсіонерів – 104 (78), одиноких матерів – 4(1), від учасників ліквідації аварії на ЧАЕС –  1 (-), учасників бойових дій в АТО – 49 (-), безробітних  -34 (17). Ця категорія громадян найчастіше звертається з питаннями вирішення проблем комунальних послуг, надання матеріальної допомоги на проведення лікування, придбання ліків, умов проживання  тощо.

            Але, незважаючи на фінансові труднощі, виконавчим комітетом міської ради було задоволено всі звернення щодо соціального захисту, розв’язані питання та надані відповідні роз’яснення з питань земельних відносин, велику кількість звернень з питань житлово-комунального господарства та інших питань .Так, із загальної кількості звернень було вирішено 235 (116), по 34 (21) зверненням було надано роз’яснення згідно з чинним законодавством щодо можливостей вирішення піднятих питань, 13 ( 15) звернення надіслано за належністю.

            У виконавчому комітеті міської ради проводиться робота по всебічному роз’ясненню громадянам можливостей подальшого вирішення їхніх проблем у разі неможливості виконання за належністю. Постійно посадовими особами ведеться робота в цьому напрямі, надаються консультації громадянам на особистому прийомі та в телефонному режимі, за запитаннями сусідів та родичів і доводиться до відома заявників  в усному чи письмовому виді.

            Для висвітлення роботи зі зверненнями громадян  використовуються  стенди міськвиконкому, які знаходяться у приміщенні і де громадяни можуть одержати інформацію, яка на сьогоднішній час найбільше їх турбує. У центрі уваги спеціаліста по роботі зі зверненнями громадян міськвиконкому знаходиться питання контролю за термінами розгляду звернень. Дотримання терміну розгляду звернень громадян здійснюється згідно зі ст. 20 Закону України “Про звернення громадян”. Пересилка звернень за належністю відповідному органу чи посадовій особі відбувається у терміни, встановленні вимогами ст. 7 Закону України “Про звернення громадян”, про здійснені заходи повідомляється заявника.

            Розгляд звернень здійснюється у відповідності до Закону України “Про мову”, відповіді заявникам надаються лише українською мовою.

            Під час підготовки відповідей працівниками виконавчого комітету звертається особлива увага на якість та повноту наданих відповідей на предмет всебічного, об’єктивного і повного висвітлення питань, що були порушені у зверненнях.

            Питання про додержання вимог Закону України “Про звернення громадян” , указів  Президента  та інших законодавчих актів з цього питання  постійно перебуває під контролем міського голови, відповідальних працівників міськвиконкому, керівника комунального підприємства «Благоустрій». Систематично здійснюється ряд заходів щодо підвищення рівня роботи зі зверненнями громадян, в основі якої лежить, перш за все, уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються громадяни до органів місцевого самоврядування, а також, постійний аналіз, узагальнення усних та письмових звернень.

            Одним із найважливіших напрямів стабілізації суспільства є задоволення справедливих вимог громадян. З цією метою у виконавчому комітеті міської ради запроваджено систему прийому і розгляду пропозицій, заяв і скарг   громадян, затверджені графіки прийому громадян керівниками ради та її   виконавчих органів.

            Спеціалістом по роботі із зверненнями громадян надається в разі необхідності практична та методична допомога щодо роботи зі зверненнями громадян у підпорядкованій міській раді комунальній службі. У виконавчому комітеті міської ради та КП «Благоустрій» вивішений графік прийому громадян керівниками та відповідальними посадовими особами.

            Надаючи важливого значення подальшому вдосконаленню методів роботи зі зверненнями громадян, діловому і оперативному  вирішенню порушених в них питань, міський голова проводить особистий прийом кожного понеділка та середи тижня, у необхідних випадках, за участю керівників і фахівців відповідних комунальних служб міста та посадових осіб виконавчого апарату.

            Комунальною службою міста - КП “Благоустрій”, незважаючи на фінансову нестабільність, проводяться роботи по виконанню піднятих заявниками питань. На підприємстві проводиться щотижневий особистий прийом громадян, де можна вирішити конкретні питання безпосередньо з керівником.

            Аналіз стану забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення свідчить, що міськвиконкомом, його відділами, посадовими особами виконавчого апарату було вжито дієвих заходів, спрямованих на вирішення важливих проблем населення міста, реалізацію конституційних прав і свобод громадян і надалі продовжуватиметься робота по забезпеченню всебічного розгляду звернень громадян, посиленню персональної відповідальності  кожного за вирішення питань, що порушуються у зверненнях, по вдосконаленню системної роботи із зверненнями громадян відповідно до чинного законодавства.

 

Спеціаліст  1 категорії по роботі

зі зверненнями громадян                                                                                  Г.В. Жудіна

 

РІШЕННЯ

 

26 січня 2017 року                                                                                        №11/17

 

Про звіт  адміністративної комісії при Барвінківському

виконавчому комітеті міської ради за роботу в  2016 році

 

         Заслухавши звіт голови адміністративної комісії при Барвінківському виконавчому комітеті міськоїх ради Коцар В.М. про роботу адміністративної комісії в 2016 році, відповідно  до Кодексу України про адміністративні правопорушення, керуючись п.п.4 п. «б» ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

 

ВИРІШИВ :

 

         1.Звіт голови адміністративної комісії при Барвінківському виконавчому комітеті міської ради Коцар В.М. про роботу адміністративної комісії в 2016 році прийняти до відома.

         2. Адміністративній комісії при Барвінківському виконавчому комітеті міської ради:

         2.1.Продовжити роботу щодо забезпечення своєчасного, всебічного та об’єктивного з’ясування обставин кожної справи, з’ясування причин та умов, що спричинили вчинення адміністративних правопорушень.

         2.2. Продовжувати виконувати правозахисну, виховну та профілактичну роботу при розгляді справ про адміністративні правопорушення громадян міста.

         2.3. Відповідно до статті 305 Кодексу України про адміністративні правопорушення здійснювати постійний контроль за правильністю та своєчасним виконанням постанов про накладення адміністративного стягнення.

         3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови  з питань діяльності виконавчих органів ради  Коцар В.М.  

 

Міський голова                                                                  О.О.Бало

 

З В І Т

про роботу адміністративної комісії

при міськвиконкомі  в 2016 році

         Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Кодексом України про адміністративні правопорушення, Положенням про  роботу адміністративної комісії при Барвінківському виконавчому комітеті міської ради протягом 2016 року адміністративна комісія при Барвінківському виконавчому комітеті міської ради (далі – адміністративна комісія) здійснювала свою діяльність, виконуючи основне покладене завдання: розгляд справ про адміністративні правопорушення,виховання громадян у дусі точного і неухильного додержання законів, правил співжиття, чесного ставлення до державного і громадського обов’язку, поваги до прав,честі й гідності громадян, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як самими правопорушниками так і іншими особами.

         Відповідно до п.п.4 п. «б» ст. 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 218 Кодексу України про адміністративні правопорушення адміністративна комісія при Барвінківському виконавчому комітеті міської ради має повноваження на розгляд адміністративних справ по тридцяти п’яти статтях кодексу. Іншим завданням адміністративної комісії є винесення постанов, всебічне, повне і об’єктивне з'ясовування обставини кожної справи, вирішення їх в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесених постанов, а також виявляти причини та умови, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень. Засідання комісії відбуваються у міру необхідності.

         Підставою для розгляду справи про адміністративне правопорушення є протокол про адміністративне правопорушення, складений у встановленому законом порядку уповноваженою на те посадовою особою, посадовою особою уповноваженою виконавчим комітетом міської ради та іншими особами відповідно до статті 255 КУпАП. 

         Протягом 2016 року проведено 1 засідання адміністративної комісії. На розгляд адміністративної комісії надійшов адміністративний матеріал Барвінківського відділення поліції Балаклійського відділу поліції ГУНП в Харківській області за ст.156 ч.2 КУпАП - «Порушення правил торгівлі пивом, алкогольними, слабоалкогольними напоями і тютюновими виробами». Даний матеріал було розглянуто на засіданні комісії та винесена постанова про притягнення правопорушника до адміністративної відповідальності з накладенням адміністративного стягнення у вигляді штрафу в розмірі 510 грн., який сплачено добровільно.

         Адміністративна комісія в 2016 році, працювала у визначеному правовому полі, ставила за мету зробити  свій внесок у зміцнення законності та правопорядку на території міста, відповідним чином реагувала на факти правопорушень, здійснювала профілактику порушень, запобігала неправомірним діям,  впливала на формування у громадян розуміння важливості дотримання Законів України.

 

         Враховуючи зазначене, пропоную звіт про роботу адміністративної комісії при Барвінківському виконавчому комітеті міської ради в 2016 рік прийняти до відома та продовжити цілеспрямовану роботу по своєчасному та об’єктивному розгляду справ.

 

 

Голова адміністративної комісії

при виконавчому комітеті міської ради                                          В.М.Коцар

 

 

РІШЕННЯ

 

від 26 січня 2017 року                                                                            №12/17

 

Про створення робочої групи для проведення подвірних обходів приватного сектору м.Барвінкове

 

На виконання протоколу №2/2017 Державної надзвичайної протиепізоотичної комісії при Барвінківській РДА, керуючись  ст.ст.40, 52, 59  Закону  України  “Про  місцеве  самоврядування  в  Україні”,   Барвінківський виконавчий  комітет  міської ради

 

В И Р І Ш И В:

 

         1. Створити робочу групу для проведення подвірних обходів приватного сектора міста Барвінкове з метою обліку поголів’я свиней у складі:

         Топал Наталія Іванівна – спеціаліст І категорії з контролю за благоустроєм території міста виконавчого комітету міської ради, голова комісії;

         Рєзнікова Аліна Василівна – спеціаліст І категорії із здійснення закупівель та інформаційних технологій виконавчого комітету міської ради, член комісії;

         Коваленко Юлія Анатоліївна – спеціаліст І категорії з юридичних питань та регуляторної політики виконавчого комітету міської ради, член комісії.

         2. Залучити до робочої групи спеціалістів районної державної лікарні ветеринарної медицини в Барвінківському районі, інших установ та відомств (за потреби).

         3. Робочій групі здійснити подвірні обходи приватного сектора м.Барвінкове та облік кількості поголів’я свиней у кожному домогосподарстві для подальшого надання відомостей Державній надзвичайній протиепізоотичної комісії при Барвінківській РДА в строк до 03.02.2017 року.

         4. Контроль за виконанням рішення покласти на міського голову Бало О.О.

 

Міський голова                                                                  О.О.Бало