Барвінківська міська рада Харківської області

 

 

Головна
Історія міста
Керівництво
Графік прийому
Регламент
Депутатський корпус
Постійні комісії
Сесії ради
Регуляторна діяльність
Публічна інформація
Комісії виконкому
Розпорядження
Закупівлі за держкошти
Рішення виконкому
Плани
 

 

ЗВІТ
про результати проведення процедури
закупівлі в одного учасника
N 02   від 03 лютого 2012 року

1. Замовник:

1.1. Найменування. Барвінківський виконавчий комітет міської ради

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ. 04058634

1.3. Місцезнаходження. Харківська обл., м. Барвінкове, вул. Леніна, 3,   64701

1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками(прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, e-mail). Гапон Євген Борисович - начальник відділу ЖКГ міськвиконкому.  Харківська обл., м. Барвінкове, вул. Леніна, 3, 64701.      тел. (05757)-42236,   факс (05757)-42007,      e-mail: barvrada2007@rambler.ru

1.5. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ). Барвінківський виконавчий комітет міської ради, 04058634

2. Джерело фінансування закупівлі. Міський бюджет

3. Предмет закупівлі:

3.1. Найменування. теплова енергія  для опалення будівлі та гаражу міської ради, ДНЗ №1, ДНЗ №2, ДНЗ №3 і  міської бібліотеки   Код Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016-97 :  40.30.1 –  послуги з постачання водяної пари і гарячої води (включно з холодоагентами)

3.2. Кількість товарів, вид робіт або послуг. 387,2342 Гкал/рік

3.3. Місце поставки товарів, проведення робіт чи надання послуг. 
       Будівля та гараж  міської ради, ДНЗ №1, ДНЗ №2, ДНЗ №3 і  міська  бібліотека.

4. Інформація щодо інформування про застосування процедури закупівлі в одного учасника:

4.1. Адреса веб-порталу Міністерства економіки України, на якому розміщувалася інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника: www.tender.me.gov.ua

4.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалася інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника (у разі наявності). www.barvinkove-mrada.com.ua

4.3. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованої у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеної на веб-порталі Міністерства економіки України.  
    09 січня  2012 року,  оголошення   № 008400
,       ВДЗ  № 4 (606)

4.4. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованої у міжнародному інформаційному виданні з питань державних закупівель Міністерства економіки України.

4.5. Дата оприлюднення і номер обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника, розміщеного на веб-порталі Міністерства економіки України.   
     09 січня  2012 року,  оголошення  № 008400
,      ВДЗ  № 4 (606)

4.6. Дата оприлюднення відомостей та номер оголошення щодо рішення Міністерства економіки України про погодження або відмову у погодженні застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованих у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщених на веб-порталі Міністерства економіки України.

4.7. Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника, яка була опублікована в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщена на веб-порталі Міністерства економіки України.     
        03 лютого 2012р.,   оголошення №  055842,     ВДЗ №15 (617)

4.8. Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника, яка була опублікована у міжнародному інформаційному виданні з питань державних закупівель Міністерства економіки України.

5. Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури закупівлі.                                            

        15 грудня 2011 року           № 02-25/1721.

6. Інформація щодо проведення переговорів (дата, час, місце). 29.12.2011р. 9-00год. Міська рада

7. Кінцева ціна, погоджена в результаті переговорів (з ПДВ),
    386270,00 грн.  з ПДВ;
         (цифрами)

триста вісімдесят шість тисяч двісті сімдесят гривень  00 коп з ПДВ.
              (словами)

8. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:

8.1. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові. Харківське обласне комунальне підприємство  „Дирекція  розвитку  інфраструктури  території”

8.2. Ідентифікаційний код/ідентифікаційний номер. 03361721

8.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс.                                                                                                     

м. Харків, Майдан Свободи 5, Держпром, 3 під., 5 пов.,  61022.     тел. 057-7385755,    факс 057-7381877

9. Дата укладення договору про закупівлю та його ціна (з урахуванням ПДВ). 30 січня 2012 року. 386270,00 грн.  з ПДВ( триста вісімдесят шість тисяч двісті сімдесят гривень  00 коп з ПДВ)

10. Дата та причина прийняття рішення про відміну процедури закупівлі в одного учасника (якщо таке мало місце).

11. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність встановленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Надані учасником документи підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16  Закону.

12. Інша інформація.

13. Склад комітету конкурсних торгів

 Гапон Є.Б. - начальник відділу  житлово-комунального господарства  міськвиконкому              

Топал  Н.І. - спеціаліст з питань житлово-комунального господарства відділу ЖКГ 

Янгурська Н.В. - головний бухгалтер відділу бухгалтерської служби міськвиконкому                 

Курченко О.В. - спеціаліст з соціальних питань

Лямцев О.Л. - спеціаліст 1 категорії з юридичних питань та регуляторної політики відділу ЖКГ міськвиконкому